Oletko koskaan käynyt ekokampaajalla?

Minun hiukseni on kerran värjätty maavärillä en muista mitä se oli,kun siitä on aikaa useitavuosia.Henna on minulle kyllä tuttutuote aikaisimmilta vuosilta se on kyllä aika hankala laittaa tukkaan itse.

Avainsanat: ekokampaaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 09:18

En kyllä ole koskaan käynyt. Enkä kyllä tiennyt että sellaisia onkaan olemassa.Minun tyttöni on kyllä värjännyt näillä väreillä itse kotona, koska ei voi käyttää kaupan hius värejä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 09:44

En, mutta naapurini kuulema on:

Ekoampaajalla kuultua?

Miksi miehet eivät voi saada hullun lehmän tautia?
Koska ovat kaikki sikoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 09:46

Ei ole timantissa niin paljon hiuksia, että kannattaisi kokeilla ekokampaajaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 09:55

Kerran oli televisiossa juttu muuten ei tietoa eko kampaajista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 13:51

En ole käynyt enkä varmaan menekään. Hiuksiani vain leikataan eikä ekoleikkausta ole, näin ajattelen. Ellei nyt sitten tarkoittaisi jotain "tarhapöllömallia" jota en halua. Lehdissä olen nähnyt juttua noista eli meidän kaupungissa sellainen pitäisi löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 14:15

Että olenko käynyt joskus ekokampaajalla? No empä ole sillä kuulen moisesta ihka ensimmäisen kerran koko elämäni aikana. Koska minulla on luonnonkiharat, paksut ja pitkät hyväkuntoiset hiukset enkä atooppisen ihoni vuoksi uskalla värjäillä hiuksiani tuskin tulen koskaan mihinkään eko- kampaajalle tulevaisuudessakaan menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 14:18

Enpä ole moisesta ennen kuullutkaan, aina oppii jotain uutta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 16:54

En ole käynyt, kun en liiemmin harrasta värjäyksiä. hehän käyttävät vain luonnon värejä yms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:10

Näin juuri mainoksen lehdessä ja taisi tuossa City Dealissakin olla tarjous. En ole käynyt. Värjään itse hiukseni parin kolmen kuukauden välein. Leikata ei tarvii muutakuin latvoja. Saavat kasvaa pitkinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:11

Käyn ns. puhtaan ilman kampaamossa eli siellä käytetään vain tuoksuttomia aineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:27

Eipää ole vastaatullut sellaista paikkaa, enkä olisi kyllä mennytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:00

eiköhän se ole kaikkein ekologisinta kun kulkee omissa väreissään, siihen ei tarvitse kampaajaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:00

En ole edes kuulut ekokamaajasta.Itse olen hiukseni värjännyt..mutta lopetin värin laittamisen jo ennen joulua..
Nyt on ihan oma väri..tumma ja alknut kivasti tulemaan harmita raitoja...raidet vaan lisääntyy aina hiusten leikkauksen jälkeen..Ihan ilmaiset raidat..ja tyylikkäät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:31

En ole aiemmin kuullutkaan ekokampaajasta. Käyn kampaajallani värjäämässä tai värjään itse hiukseni säännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 22:59

En,mutta yks ystäväni on,valitettavasti en huomannut mitään erikoista,
mutta pääasia mitä päässään tuntee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:21

Mikä on ekokampaaja, joka jo vuosia sitten on käsitellyt hiuksiasi - outo juttu minulle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 02:37

En ole ekokampaajalla käynyt, minulla on se vakkari kampaaja joka hiukseni laittaa ja leikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 23:25

Kampaajani käyttää myrkyttömiä värejä.