Mikä säätila on paikkakunnallasi?

Lappeenrannassa paistaa aurinko ja on vielä täysin tyyntä,mittari näyttää + 5C,eli hyvältä tuntuu.Eilen oli niin kylmää ja oli myös kova tuuli pelkäsimme,että pellit lähtevät katolta.

Avainsanat: säätila

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 09:10

Sade on väistymässä, mutta sumuinen sää jatkuu. Muutama aste lämpimän puolella.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 09:19

Luminen on sää täällä Jämsänkoskella tänään. Toivottavasti ei sada kovin paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 09:26

aamulla kuuden korvilla kun kävin Fiinan kanssa lenkillä, oli sateista, nyt pilvistä kylläkin muttei sada ja +1C lämpötila.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 10:00

Sade taas tauonnut mutta kostea on ilma...
Joten kyllä lumi tällä tapaa katoaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 10:05

Kanta-Hämeessä, kaunista linnun laulujen solinaa.Taivas pilvessä ,aurinko koitti kirkkaudellaan pilven takaa tuikkia , siinä onnistumatta. Kova menneiden päivien tuuli, kuivasi tiet ja pihat.Nyt on lintujen laulut kovemmillaan aamusaella 7-8 .Siinä sekoittuu jo kaikkia ääniä sekaisin.Tällähetkellä 3+

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 10:27

Lämpöasteita on, mutta aurinko on todella piilossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 10:27

pääkaupunkiseudulla on vähän eilisestä viilentynyt, mutta muuten oikein mukava, aurinkoinen kevätsää, lintujen muutoparvia tosi runsaasti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 12:06

jep jep pääkaupunkiseudulla ei sada, ei paista, ei tuule +6,2

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 11.04.2011 - 13:03

Sipoossa on lukemat liki nollaa ja taivaalta leijailee lumihiutaleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 13:39

Nyt on pilvistä mutta ei synkkää. Jokunen aste plussaa, aamulla oli +2, nyt enemmän. Tyyntä ja ihan mukava kevätsää rannikollakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 13:52

Mukiinmenevä.
www.eltiempo.es/fuengirola.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 14:19

Valoisan pilvinen keli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 16:55

Pilvinen päivä ollut ja plussan puolella, mutta ei mitenkään lämmintä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:15

Ei sada eikä paista. Lämpötila juuri ja juuri plussan puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:20

vähän tihkuttaa heinolassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:28

Sekalaista, sataa ja aurinkoa välillä. Kylmä tuuli. Piti hakea pässin tuliaisia päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:28

Keväinen sää ollut koko päivän, töistä tullessa aurinko paistoi ja lämpöasteita +8.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:19

Ihan tyypillinen kevätpäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 02:36

Kaunista säätä on viime päivät olleet.