Harvinainen ongelma ja lennolta poistamis-syy lentomatkustajalla!Ei ongelma lyhyenlännille suomalaisille?

www.iltasanomat.fi/matkat/Mi...80063.html

Avainsanat: parempi virsta väärään kuin vaaksa vaaraan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2011 - 21:43

mikähän se koko tarina sitten mahtoikaan olla ?

selvää nyt ainakin on että käytävällä ei saa olla mitään esteitä, ei edes jalkoja jo ihan turvallisuussyistä

järjestelykyvyn puutetta myös lentohenkilökunnalta, ei kovin hyvää mainosta yhtiölle

ps. ei me kaikki suomalaisetkaan niin persjalkaisia olla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 07:06

Näköjään pitkiäkin rangaistaan kuten todella lihavia ihmisiä lentomatkustajina, ei kaikki ihmiset ole samasta muotista tehtyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 08:25

Minut varmasti heitettäisiin ulos läskiyden takia.Ei ole helppoa kellään,mutta kaikkien pitäs ellää.Harmittava takaisku tälle miehelle kenen matka katkesi turhantakia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 09:09

Uskoisin, että jokin muu syy tuon tilanteen on aiheuttanut. Ei pelkkä pituus voi olla ratkaiseva syy!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 09:58

Ei saa olaa liian pitkä tai pätkä taitaa olla rangaistava teko...
Mutta onhan lentokoneissa sellaisiakin paikkoja jossa ei edessä ole mitään istuinta on vain kallis paikka sen muistan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 12:04

hyvä että lentoyhtiö edes korvasi asiakkaalle, mutta varmasti suuri mielipaha ja muuta haittaa aiheutui poistamisesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 11.04.2011 - 13:08

Pitkillä ei ole helppoa eikä sen puoleen kyllä ylipainoisillakaan. Anoppini ei suostu edes astumaan lentokoneeseen, kun jo pelkkä portaita ylös nouseminen tuottaa suurta tuskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 13:12

Kyllä Suomessakin muutamia tosi pitkiä ihmisiä on mutta enemmän on niitä "yleleveitä" jotka vievät istuessaan enemmän kuin yhden matkustajan paikan. Joskus on sattunut ylileveä viereen eikä se mukavalta tuntunut, saisi olla määräys erihintaisesta lipusta (enemmän kuin 1 paikka käyttöön) vaikka tuskin siitä etukäteen ilmoittaisivat! Ruotsissa oli maan sisäisillä lennoilla painorajoitus lennolle, en tiedä onko enää.
Exit-paikkoja voi ostaa mutta ne eivät riitä kaikille ja niille pääsyyn on edellytys että hätätilanteessa voi auttaa kanssamatkustajia eikä siihen ehkä kaikki ylilihavat pysty, täytyy olla terve ja liikuntakykyinen henkilö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 16:56

Olipas siellä typerä henkilökunta...eihän se olisi ollut, kuin järjestelykysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:31

Sinne vain vanhanaikainen sahapukki ja mies siihen ja ylimääräiset pois.
Samoin meille läskeille läskienhiomakone, tultaisi kotomaahan ohkaisina ilman
Allia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 19:27

Tuskin mies on maailmassa ainoa pitkä matkustaja, joten ehdottomasti olisi pitänyt antaa parempi paikka, aika törkeää käytöstä lentoyhtiöltä, jos pelkkä pituus oli syynä. Ilmeisesti siinä on ollut jotain muutakin, miksi mies poistettiin lentokoneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:18

Epäammattimaista käytöstä henkilökunnalta. Meidän lähipiirissä on myös pitkä henkilö joka ilmoittaa matkaa varatessaan pituudestaan. Näin ollen hän saakin sen "exit-paikan".
Meikätyttö onneksi käy vaikka käsimatkatavarasta. Mahtuu edellä olevan istuimen alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 17:19

Tuntuu vähän oudolta.Hyvä asiakaspalvelu on ollut tipotiessään.Luulisi olevan vain pieni järjestelykysymys.Asia on sitten aivan toinen, jos pitkä mies on ottanut rähinälinjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 13:07

Törkeä temppu lentoyhtiöltä, todella törkeää.