Onko kukaan käynyt Madeiralla, haluaisin tietoa kun olen lähdössä syyskuussa yksin. Onko turvallinen paikka yksinäiselle naisell

Lisätty: 11.04.2011 - 10:33

Kiitos paljon kaikille jotka ovat kannustaneet Madeiralle. Nyt voin turvallisin mielin lähteä sinne. Kuvista päätellen on kaunista . Itse ole matkaillut vain Aasian puolella ja Euroopassa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 09:25

Olen käynyt Madeiralla varmaan puolenkymmentä kertaa ja voin vakuutta, että sen turvallisempaa paikkaa ei Maapallolta löydykkään. Paikalliset portugalilaiset ihmiset ovat sangen ystävällistä ja auttavaista porukkaa. Eli sinne vaan. Vinkkinä voisin sanoa, että vuokraa itsellesi taxi ja kuljettaja käyttöösi esim. koko päiväksi. Sovit vaan hinnan etukäteen. Itse olen maksanut vaivaiset 50 € koko päivästä ja sillä saa kierrettyä jo puoli saarta päivän aikana. Etuna on vielä se, että paikkakuntalaiset taxit tietävät parhaat nähtävyydet ja edullisimmat ruoka yms. paikat. Ja niinkuin Mariaana jo edellä totesikin luonto on kaunis ja nähtävää riittää.

Hyvää matkaa!!

Kysyjän kommentti

Kiitoa avusta. Ja hyvästä vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2011 - 18:33

etpä taida turvallisempaa paikkaa Euroopasta löytääkkään,

tietysti aina pitää olla tolkku talella, mutta Madeiralla kyllä voit huoletta liikkua vaikka yksinäsi ja melkeinpä mihin aikaan vuorokaudesta tahansa

valperi-ontheroad.blogspot.c...mudat.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 19:38

keskustelu.suomi24.fi/node/5853394

tässä keskustelua aiheesta
Turvallista kuulemma on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 19:48

Onnittelut,olet valinnut kauniin ja mielenkiintoisen paikan.
Varmasti turvallinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 20:20

Upea paikka ja turvallinen myös, kun itse ei ala hölmöilemään. Luonto on niin kaunis ja kutsuu vaeltamaan. Kukkien ja lajien runsaus mykistyttää. Ihmiset auvuliaita ja ystävällisiä. Ruoka hyvää. Olen kerran käynyt ja voisin matkustaa uudestaan koska vain. Jäi niin paljon näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 09:05

Onhan se yksi turvallisimmista matkakohteista.

Mieli hilpeäksi ja hyvää matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 10:54

Upeaa vihreää ja vehreää luontoa.Hyvää ruokaa ja ystävällisiä hymyileviä ihmisiä.Kauniita pikkulintuja sekä perhosia...Tykkäät varmasti paikasta...Turvallisuudesta sen verran, että itse 17kesäisenä sain kulkea täysin rauhassa ja tapasin vain mukavia ihmisiä :) Öiseen aikaan uskalsi hyvin lähteä ilman saattajaa diskosta pois...Tai sen saattajan kanssakin.Turvallinen paikka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 13:16

Kokemusta Madeirasta ei ole mutta Portugal ylipäätään on turvallinen maa. Madeiralle ei käsitykseni mukaan ne kaikkein pahimmat matkailijatkaan mene, on enemmän sellainen varttuneiden lomapaikka.
Paljon riippuu itsestä eli kaikkialla on hyvä pitää järki mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:14

Olen käynyt ja vaikutti turvalliselta paikalta. Madeira on todella kaunis ja viihtyisä paikka. Jos olet kalaruokien ystävä, muista herkutella tonnikalapihvillä ja grillatuilla sardiineilla! Hyvää matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:13

Kun itse käyttäytyy niin, ettei tahallaan johda itseään ongelmiin, niin joka paikassa on turvallista.
Madeirasta olen kuullut tuttavieni kautta että on rauhallinen ja hyvä paikka turistin oleskella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 02:35

Uskallat lähteä yksin Madeiralle, siellä ei ole levotonta. Ilman muuta tohdit mennä.