Oletko tyypillinen horoskooppisi edustaja?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2011 - 18:16

Kyllä olen vaikka en oikeasti usko, että syntymäajalla olisi vaikutusta luonteenpiirteisiin.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista nimimerkillä tyypillinen jousimies :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2011 - 18:30

Tyypillinen härkä olen...

Härkänainen on hyvin aistillinen. Hänellä on yleensä täyteläinen, kurvikas vartalo, rusottavat posket ja kauniit kiiltävät hiukset. Kuten Härkämies, hänkin kävelee hitain, vakain askelin näyttäen siltä kuin säilyttäisi koko ajan tuntuman maahan.
Härkänaisella on korkea moraali ja hän noudattaa periaatteitaan hyvin joustamattomasti. Joskus ihanteiden toteuttaminen omassa elämässä vaatii myös rohkeutta. Härkä on hyvin käytännöllinen useimmilla elämänalueilla ja hän kuuntelee yleensä ennemmin järjen kuin sydämen ääntä. Vaikka Härkänainen on romanttinen, hänen materiaaliset tarpeensa ovat hyvin vahvat, eikä hän ole onnellinen tai levollinen jos raha-asiat eivät ole kunnossa.
Härkänaisella on tervejärkinen elämänasenne, eikä hän pidä mutkikkaista tai sotkuisista tilanteista. Härkä on hyvin rauhallinen ja hän pystyy toimimaan järkevästi myös kriisitilanteissa. Härkänaista onkin vaikea saada hermostumaan kunnolla. Hän on sitkeä ja jaksaa tehdä pitkiä työrupeamia ilman lepotaukoja. Härkä arvostaa aistillisia nautintoja ja hän on sopusoinnussa oman aistillisuutensa kanssa. Värit ja kankaat ovat hyvin tärkeitä Härkänaiselle ja hän osaa arvostaa kauneutta.
Yksinasuminen ei ole mahdoton ajatus Härkänaiselle, mutta vakaa suhde luotettavan ihmisen kanssa antaa hänelle turvallisuuden tunteen, jota hän tarvitsee puhjetakseen todella kukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 18:42

enpä tiedä,
en edes tiedä millainen pitäisi olla

en oikein ole niitä horoskooppi-ihmisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 18:52

Minä olen tyypillinen skorpioni, ja pahinta laatua sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 18:55

Kiinalaisessa luki; Perättömät juorut saattavat aiheuttaa ongelmia ja siksi niihin on osattava puuttua heti, kun niitä ilmaantuu. Kateellisia riittää lähellä ja kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 19:00

en lue ikinä ainuttakaan horoskooppia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 19:23

Tiedän olevani horoskoopissa rapu, ja siihen oikeastaan sitten horoskooppitietämykseni päättyy.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 20:23

Olen tyypillinen vaaka-ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 22:39

www.horoskooppi.com/aik_luon...ml#leijona

Olen aika tyypillinen yksiin menee ainakin tuon luvun mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 07:16

Olen oikku oinas, mihin horoskooppi merkkinikin viittaa, erittäin tulinen ja temperamenttinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 08:34

En tiedä millainen merkkini pitäisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 09:02

Humpuukia kaikki tyynni. EVVK!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 09:16

Olen tyypillinen kaksonen,eli ihanan hurmaava,ei sille mitään voi,että näin on.Kuka sen kissanhännän nostaa,jos ei kissa ite?

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 11.04.2011 - 10:22

Olen horskoopiltani leijona. Jos leijonan pitää olla luonteeltaan laumassa kuria ja järjestystä ylläpitävä isähahmo niin kyllä. Muuten koko horoskooppi-höpö-höpö ei kiinnosta pätkääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 10:46

Bongarin linkissä mun Neitsyelle ei annettu ulkoisia merkkejä kuten siron kurvikas tai muuta viehkoa,mutta lähinnä muistutan boheemia renttutyyppiä(mun Neitsyt)joita osa muuten järjestelmällisiä ja älykkäitä neitsyitä on;linkin mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 13:32

Näin sanotaan että olen. Horoskoopit joita laaditaan lehtiin ovat kyllä täyttä humpuukia.
Pidän horoskooppijutut lähinnä kevyenä viihteenä, kait niitäkin joku tuekseen tarvitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2011 - 10:07

En ole tyypillinen leijona. Piirteisiini kuuluu paljon myös neitsyttä. Iloinen sekamelska kumpaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2011 - 10:08

99 %:sesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 14:15

Olen tosi tyypillinen skorpioni, sanotaan että se olisi pahin merkki. Pitänee kyllä hyvin paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 17:38

Olen tyypillinen kaksonen. Eteenpäin vaan, vaikka tie olisi karikkoinen.Kaikki Uusi kiinnostaa.Kaksonen tuskin viihtyy missään kesämökillä päivää kauempaa.Kirjoittaminen on mukavaa, sekä laulu.Lapset ja eläimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 02:33

Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 23:35

Joustava jousimies. Lajini tyypillinen edustaja. Mitä tuolla puhuttiin, että skorpparit olisivat sitä pahinta laatua: ei pidä paikkaansa. Poikani on skorppari ja syntymähoroskoopin mukaan oikein todellinen skorppari onkin. Mukavampaa, luotettavampaa ja fiksumpaa saa hakea. Tämä pätee myös erittäin hyvään skorppariystävääni. Ainahan niitä muutama mätämuna tietenkin sattuu joukkoon vahvistamaan poikkeusta säännöstä.