Oletteko kilpailuttaneet pankkinne?

kysymys näin "markkinarakoaikaan".

Avainsanat: markkinarako

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2011 - 10:18

En ole kilpailuttanut,mutta viimekeväänä muutin pankkia,nyt on samapankki aviopuolison kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2011 - 09:24

Ei sama pankki vuosikymmenet ja edelleen tyytyväinen asiakas olen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 09:24

Mitenkä niitä kilpailutetaan. Voiko tästä tietsikalta vaan. Vai mitenkä.,Eihän ne korkoa juuri anna .Inflaatio vie senkin pois verojen jälkeen vetää vesiperän.Oma ajatus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 09:37

Paremman valitsin puolitoistavuotta sitten, ainakin palvelumaksujen suhteen.
ei mene palvelumaksuja, nostoista, laskujen maksuista tililtä tai käteiselläym.
En muista mitä siinä oli, mutta maksuton palvelu, on pieni paikallispankki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 10:43

Muutama viikko sitten kävimme pankissamme miehen kanssa ja muutimme tilimuotoja. Sama pankki ollut jo yli40 vuotta. Lainat ja maksumuutokset, sekä henkilökohtaiset, että yrityksen, ovat hoituneet mallikkaasti. Ei ole ollut tarvetta kilpailuttaa. Lapsena, nuorena halusin postipankin käyttööni, koska se oli ainoa joka oli lauantaisinkin auki. Sittemmin pankki muuttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 12:09

kun ei ole enää ollut tuota lainanotto tarvetta eikä enempää noita ryynejäkään säilöttäväksi, niin mitähän sitä sitten kilpailuttaisi ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 20:40

Eikä korkojenkaan takia tarvitse kilpailuttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 07:06

En ole kilpailuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 08:34

Näin tehtiin ja samaan jäin. Palvelumaksuun sisältöä lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2011 - 02:20

Olen, mutta pysyn edelleen vanhassa pankissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 18:53

Parhaillaan kilpailutus menossa, kaksintaistelu Nordean ja Sampo Pankin välillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 14:33

En ole kilpailuttanut, taannoinen palkkapankkini synnytti tilanteen ja vaihdoin pankkia, oli sen verran sotkua ja virhettä. Nykyinen on ihan ok ja kyllä siellä harmipankissakin yksi tili on jäljellä ja eräässä kolmannessa on myös tili, suhteita on syytä olla.
Nykyiseen, pääasialliseen pankkiini, olen kyllä tyytyväinen, konttorikin omassa kaupunginosassa ja hyvät aukioloajat, joskus siellä täytyy asioida.