Hyvää sunnuntaita! Onko pankki "varastanut"tililtänne?

www.iltalehti.fi/uutiset/201...2_uu.shtml

Avainsanat: pankin moka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2011 - 10:40

Pistävät tietenkin tietotekniikan syyksi. Kyllä siinä on näpytelty miten sattuu. Ehkäpä viitenumero ja rahasumma menivät sekaisin.

Ei ongelmia, kun käyttää itse nettipankkia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.04.2011 - 07:52

Ei ole pankki koskaan minulta varastanut, aina on kaikki rahat ollut tallella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 08:05

No eipä ole sattunut kohdalle, jos olisi minun kohdalle tuo sattunut, oliisn liivini repinyt siinä.
Olisiko pankki ollenkaan huomannut mokaansa , jos ei rehellinen maksun saaja olisi asiaa
huomannut. Tai sitten tytär tai vanhus itse.
Hävintön hyvitys, olisin nekin varmaan jättänyt ottamatta ja käskenyt antaa seuraavalle kärsijälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 08:49

Ei ole tuollaisia summia otettavaksi. Ottavat joka kuukausi lupaa kyselemättä tililtäni rahaa itselleen, sanoisin tuota "varastamiseksi". Eräskin monasti nimeään vaihtaneen pankin kuukausittain ottama rahamäärä nousi ja nousi. Sitten otin luurin kouraani ja soitin että mitä peliä tämä on? Minulla olleen palvelumuodon hinnoittelu oli muuttunut sellaiseksi sen lopettamisen myötä.
Oletteko muuteen kilpailuttaneet pankkinne?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2011 - 08:51

Inhimillinen ereddys todellakin. Minun tilini rääkyisi heti välittömästi pankkivirkailijalle päin näköä, jos yrittäisi vähät roposeni viedä aiheuttaen tilinylityksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 09:23

Kauan kauan (1978) sitten sain palkkani peräkkäin kolme kertaa tuplattuna..
Ensimmäisellä kerralla soittivat minulle töihin jotta korjataan tuo heidän moka..
toinen kerta samoin sanoin silloin jos viel tulee kolmas niin tuhlaan nuo ja tulihan tuokin joten taas pankissa asioiden virhettä korjaten nauroimme pankkineidin kanssa, sanoin etten ehtinyt tuhlaamaan kun oli työssä oltava...

Ei minulta mitään viety ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 09:54

Eipä ole tällaista päässyt tapahtumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 10:16

Ei ole pankki minulata ottanut liikaa,mutta mieheni veljen firman tilille tuli yli 60000 tuhata toisen firman rahoja,sekin oli pankin moka.Tässä mummon tapauksessa minua huvitti tämä pankin yritys korvata moka,mukilla ja keittiöpyyhkeillä,suorastaan naurettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 10:48

No kyllähän sitä töissä on huomannut, että rahaa tulee ja lähtee väärälle firmalle. Palkankin olen joskus maksanut väärälle tilille ja henkilölle. Melkein kaikki mahdolliset mokat on tässä vuosien varrella tullut koettua. Tekevälle sattuu ja kaikki on tullut korjatuksi ja ymmärretyksi. Ihmisiähän me kaikki olemme, vaikka koneita yritämme virheistä syyttää. Onneksi en ole pankissa töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 20:02

ei ole viety,
jos ei kamalia summia olisi vietäväksikään,

pariin otteeseen ovat tuputtaneet väärän ihmisen palkkaa,
mutta aika pian ovat olleet hakemassa sitäkin takaisin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 07:04

Onneksi ei ole varastanut, mutta eipä ole liikojakaan antanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 08:32

Ei ole varastanut mutta ei ole paljon mistä ottaiskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 18:24

Ei ole pankki varastanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 17:38

Ei ole, muuta kun sen pakollisen kuukausittaisen maksun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 14:37

Ei ole varastanut mutta joskus kauan sitten oli palkkatilille vanhaan Postipankkiin tullut 2 palkkaa eli jonkun toisen palkka oli myös tililläni. Rehellinen kun olen menin pankkiin ja kerroin asiasta, ei ollut vielä ATK-aika silloin. Oliskohan pitänyt odottaa että ottavat yhteyttä... seuraavaa virhetta odotellessa ....