Missä päin Suomea jo tulvii?

Avainsanat: kevät tulva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.04.2011 - 18:09

Etelä-Savossa tulvii meidän puuliiteri ja kellari.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Toivottavasti kellarisi tulvahuippu on jo ohitse. Meillä tulvii oma puro ja tuolla lähijoella näytti vesi nousevan, mutta kaikki jäät sulavat nyt nopeasti auringossa ja tuulisessa säässä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2011 - 16:12

Kyllä täällä ainakin tietyissä paikoissa .Arolammilla oli selvästi vesi pelloilla,vantaassa joissainkohden pysyy uomissa , mutta puhdistuslaitoksella juoksee likavesi vantsun sekaan.Kyllä kesä tulee kohisten ja vappuna kaik poissa.Kamalan kova tuuli välistä paistaa. Kuivattelee kyllä hyvin.
Kyllä täälläkin koneellea nostelivat paksuja 70cm jäitä joesta pois.Pelkäävät pahinta talojen kellareita.
Hurjan paksulle näytti jää vielä ei olisi uskonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 16:45

Yleensä Vantaanjoki tulvii joka kevät yli äyräiden, mutta ainakaan vielä en ole huomannut onko jo tulvinut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 16:51

www.ely-keskus.fi/fi/tiedote...suuri.aspx

eipä ainakaan Turussa näy!

Lisätty: 09.04.2011 - 20:31

www.iltasanomat.fi/kotimaa/T...50307.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 17:42

Ei tulvi minun näköpiirissäni, kun meidän oma kerrtostalomme piha.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 19:35

Helsingin ja Vantaan rajalla saa jo auton alustanpesun luonnon puolesta

suomenkuvalehti.fi/kuvat/201...e-j081525v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 01:05

Pk-seudulla, tuon valperin kertoman vakiopaikan lisäksi:
Vihdintien alussa heti kehä 3:n pohjoispuolella, ennen Askistoa oli vettä tiellä jo alkuviikosta, se on sellainen hyvin alava ja vakiopaikka tulville.
Toinen vakiopaikka on Somerontiellä (tie 280) Nummi-Pusulassa, Pusulanjärven laskuojan seutu.
Ja saa nähdä mitä Vantaanjoki tekee Oulunkylän (Veräjämäki) siirtolapuutarha-alueen mökeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 10:30

Salossa jäät lähteneet liikkeelle ja tehneet jääpatoja. Tulvii joka vuosi ongelmallisesti. Perniössäkin tulvii vuosittain junaradalle. VR:lle tulva-aikataulut?

www.salo.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 13:40

Ei ainakaan Helsingin eteläisissä kaupunginosissa tulvi, jokea ei ole lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2011 - 09:29

Ei tulvi. Saimaa on vielä jääkannen alla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 17:30

Meillä ei vielä tulvi.