oletko ehkäpä käyttänyt tätä?

Hotcom Oy on suomalainen teleliikenneyritys, joka perustettiin vuonna 2002.
Ulkomaanpuhelupalvelu avattiin maaliskuussa 2006.
www.hotcom.fi/

( aika edullisiakin puheluita voi soittaa lankalinjaan, riippuen maasta ja paikasta)

Avainsanat: hotcom teleliikenne ulkomaanpuhelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2011 - 15:19

Eipä ollut tuttu minulle, mutta täytyy asiaan perehtyä. Muuten, tervetuloa koto-Suomeen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2011 - 16:38

Aivan uusi juttu mulle, joten en tiennyt tästä aiemmin mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 16:49

Eipä ole tuosta mitään tietoa!
Taitaa olla minulle ihan turha juttu, puhelimessa en muutenkaan asusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 17:31

Niinpä se minulle vahnalle mummelillekin taitaa olla liian uusi keksintö.
Ja kun koto Suomessa vain asustan, niin kyllä se tuo näppipuhelin on
minun homma. Tulee aina liian myöhään nämä keksinnöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.04.2011 - 17:37

En ollut tuosta tietoinen. Yleensä en soita ulkomailta, enkä edes vastaa puheluun, ellei se ole joku perheenjäsen. Sillä jos sellainen soittaa, asia on tärkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 10:19

Missähän tuossa on koira haudattuna. Käyttää kuitenkin jonkin suomalaisen operaattorin palveluja ja toimii vain välikätenä. Voitto on kuitenkin tavoitteena. Minusta epäillyttävältä vaikuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 17:13

Kiitokseni vinkistä, tarpeellinen tieto minulle.