X
Kysytty: 09.04.2011 - 04:48

Mitä eroa on Indesign ja Photoshop ohjelmilla? Mihin käyttötarkoituksiin esimerkiksi Indesign on painottunut?

Adobella on kaksi kuvankäsittelyohjelmaa. Mikä on näiden keskeinen ero?

Avainsanat: adobe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2011 - 06:36

Indesign ohjelmisto tarjoaa graafisen alan ammattilaisille huimat mahdollisuudet kertoa asian värikkäästi ja visuaalisen tehokkaasti. Helppokäyttöisyyden ja monipuolisuuden johdosta sitä käyttävät myös monet vain pienimuotoista mainontaa ja markkinointia tekevät henkilöt.
Indesignia käytetään julkaisujen taittoon, millä tarkoitetaan julkaisun tekstien ja kuvien kokoamista yhteen lopulliseksi painotuotteeksi.

Photoshop on ammattilaisluokan kuvien muokkausohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2011 - 16:46

Photoshoppia käytän aina, niin kuvan muokkauksessa kuin värien oikaisemiseksi ( joskus tulee värä väri ja sillä saan oikean värin kohdalleen)

Teen usein hauskoja kuvan muokkauksia jos saan kivan kuvan...

Lisätty: 09.04.2011 - 16:47

www.kolumbus.fi/~g633951/atk...ndexpm.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 10:13

Photoshop on minun mielestäni helpompi käyttää.