Lentomme laskeutuu Haniaan 23.25, hotellilla agia marinassa puolenyön jälkeen.. saakohan mistään ruokaa/juomaa enää siihen aikaan?

Lisätty: 11.04.2011 - 12:31

entä tiedättekö onko Hanian lentokentällä mikään paikka auki josta saisi ruokaa?

Avainsanat: agia marina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2011 - 20:26

www.agmarina.net/search/labe...a%20stores
tuon sivuston mukaan kaupat ovat kiinni klo 12.00 yöllä.
mutta luulisi hotellista ruokaa ja juomaa saavan puolenyön jälkeenkin.
voithan kysyä sähköpostilla hotellista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2011 - 18:40

Uskon että monet paikat vielä auki jopa pikku kauppoja myöden...
Ei siis ongelmaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 18:52

Harvoin ole yöllä mennyt hotelliin. On kumminkin syömistä ja juomista ollut huoneen pöydällä,että ei ole tarvinut mistään mennä ostamaan.
On kauppojakin myöhään auki..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2011 - 21:34

Olen joskus itse mennyt sinne illalla eikä mitään purtavaa saanut silloin. Parasta pakata matkalaukkuun iltapalatarpeet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 22:05

Ravintoloita on kyllä jokunen auki, mutta uskoisin ruokakauppujen olevan kiinni. Ainakin pari vuotta sitten kävi näin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 09:52

Eikö lentosi vielä ole laskeutunut? Vai kuolitko nälkään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 13:22

Ei ainakaan kaupat ole enää tuolloin auki, joku ravintola saattaa olla. Kyllä hotelliin pääsy menee reippaasti yli puolen yön. Ei sieltä pieneltä kentältä mitään ruokaa saa myöskään.