Mites napsujen viikonloppusuunnitelmat?

Kenties joku matkustaa? Joku palaa matkoilta? Itse olen työssä tiiviisti. Kotona auton pesu ja siivousta joten aika monta vuoroa sitä joutuu päivän mittaan tekemään. Selkä on poikki, mutta lenkille pitäisi vielä kemmertää.

Avainsanat: suunnitelma vapaa työ koti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2011 - 18:57

Huomenna meinaan pestä ikkunoita ja vaihtaa kevyempiä verhoja...ja tietysti saunominen.
Sunnuntaina on kuntosali ja uintipäivä...Jotakin hyvää ruokaa pitäisi keksiä mitä valmistaa.Sitten sitä voi loppupäivän ottaa ihan rennosti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.04.2011 - 18:44

No nyt Turussa majailen ja ensi viikolla suuntaan itseni serkkuain tapaamaan noormarkkuun... 1 vuorokauden reissulla... minä vaan yksin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 18:51

Pariisiin huomenaamulla ja takaisin viikon kuluttua. Kaikille iloista ja aurinkoista viikonloppua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 20:43

Malttamaton odottelee, josko mökiltä lumet sulaisivat. Sitten pääsisi muuttamaan kesälaitumille Airiston rannalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.04.2011 - 21:32

Ei ole mitään suunnitelmia, harvoinhan niitä on. Huomenna menen laulutunneille - siinä normaalista poikkeavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 21:56

Kyllä lauantaina saunaan menemme.Ei muuten tunnu lauantaille. Olen ikkunoita kottanut pestä jo parinviikon ajan ja toinen mokoma vielä pesemättä.Mutta kyllä kiiltää lasit.On ne vaikeita availla ja lasipintaa aina yhdessä 6.Täytyy nyt, että on pääsiäiseksi tehty.Kiva tehdä siivoomisen jälkeen muutakin ulkona.Tulee haravointikin heti kuivuttua.Nämä päivät menee kyllä hyvin pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 03:43

Reppu täytyis pakata ja F1 sepang, sekä Historic San Remo Rally Storico seurata jne.
www.sanremorally.it/gb/stori...lla_gb.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 06:38

toipumista aikaerosta. ei ole sisäinen kello vielä kääntynyt kotimaan aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 08:52

Kavereiden treffailua sekä lenkkeilyä ja zumbaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 08:58

Odottelen tässä iltavuoron alkamista ja töihin menoa. Siellä se sitten tämä päivä kuluukin ihan joutuisasti. Huomenna minun ja perheeni olisi tarkoitus i olisi tarkoitus lähteä kaupoille sillä pojaltamme puutuu yhtä sun toista sellaista päällepuettavaa joita ilman hän ei tulevia kevät-ja kesäkuukausia pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 09:40

Ei ole tiedossa mitään erikoista viikonlopun varalle,tänään lauantaina kevytsiivous ja saunominen.On se vaan niin tylsää tämä aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2011 - 12:22

Lenkille tästä lähden ihan kohta. Sitten ruoan tekoa. Siinä ne ovatkin tälle päivälle. Kaappien siivousta ja sellaista pientä ehkä huomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 17:25

Kovin surulliset suunnitelmat aivan yllätyksenä. Ainoa siskoni kuoli perjantaita vasten yöllä äkillisesti.
Joten päässä on vain suuri musta möykky, ei yhtään järkevää ajatusta. Minulta meni suuri tuki ja turva.
Yksi veli jäi vielä. Joten Sirkkaliisan suunnitelmat ovat aika murheelliset, mutta näin se elämänpyörä
pyörähtää joskus ja satuttaa kovasti.
Toivon silti napsulaisille hyvää ja kaunista viikonloppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 23:44

Minulla alkoi talviloma :) Ja ystäväni tulee vierailulle Norjalaisen miehensä kera keski Norjasta.Tänä viikonloppuna puhutaan lontoota ja norskia! Ja syödään ja juodaan hyvin.Saunakin lämpiää....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 13:43

Olimme osan viikonloppua vapaa-ajanasunnolla, toki piti lauantaiaamuna käväistä Keltaisilla päivillä. Rentoutumisen merkeissä meni, vasta ensi viikon alussa reissuun muutamaksi päiväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 10:50

mun pitää tuunata tollanen vitriinikaappi.
maalia, paperia, helmiä jne jne. teen astiakaappia itelleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2011 - 17:09

Sairastan ja kärsin, kuumetta yli kolmeyhdeksän. Keuhkot ovat tulessa.