Euroviisujen ensimmäinen erä kuullaan tänään ja Suomikin mukana, katsotkos?

Poika luulee nyt päihittävänsä koko sakin, mutta minun mielipide on että tolla on vaikeaa päästä edes finaaliin...

www.iltalehti.fi/euroviisut/...8_ev.shtml

Lisätty: 08.04.2011 - 10:43

eipä jäänyt pahemmin mitään mieleen, odotellaan ensi viikkoa!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2011 - 17:19

Tädit ja sedät syö tommosia paratiisin oskareita aamupalaksi...Ei tuu pärjään!

Kysyjän kommentti

Olen kanssasi yhtä mieltä!

Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2011 - 16:30

uskoisin että löytyy muuta puuhaa tuoksikin ajaksi

uhoominen näyttää olevan tapana nykyään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 17:05

Jotain parempaa tekemistä keksin minäkin. Ei kiinnosta viisut tälläkään kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 17:49

Mun mielestä laulu oli pitkästä aikaa Suomen parhaimmistoa, toivon nuorelle herralle onnea. Olen pian lähdössä muihin geimeihin enkä ehdi katsomaan telkkua tänään lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 18:23

Enpä jaksa innostua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 18:37

Eiköhän tule keksittyä jotain muuta tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 18:57

Euroviisut jää katselemassa.

Kuuntelen vaalikeskustelun TV1-kanavalta.

Soinin sanomattomat sutkaukset.
Sinnemäen selittämättömät selitykset.
Siinähän se sketsien sketsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 19:35

En katso, eli EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 20:13

En aio katsoa, eivät euroviisut kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2011 - 21:37

En ollut edes tietoinen koko ohjelmasta. Niin vähän tulee iltaisin katsottua telkkaria. Mutta perässähän tuon kuulee miten käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2011 - 21:40

En katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 08.04.2011 - 08:12

Voi hyvänen aika, vieläkö joku noita kisoja seuraa. Telkusta tulee varmasti parempaakin katsottavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 20:36

En katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2011 - 00:29

Ei kiinostanut katsoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.05.2011 - 09:15

Suomen kappaleesta olen kuulut vain pienen pätkän, oli ihan mukava ja Oscar on ihana!
Finaali on pahaan aikaan, olemme lauantaina Dimitris Mpasisin konsertissa emmekä ehdi varmaankaan kotiin ennenkuin kilpailu alkaa, täytyy laittaa tallennukseen. Suomen kappale on ensimmäisenä esitysvuorossa.