Mistä maasta löytyy Suomi niminen kylä?

Avainsanat: kylä suomi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2011 - 08:32

Somalimaasta on löytynyt ainakin Suomi niminen kylä.

Lähteet:
google/mistä maasta löytyy Suomi niminen kylä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2011 - 08:32

Huomenta Mariaana,voisiko olla totta,että suomi niminen kylä olisi thaimaassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:14

Toimittaja löysi Somalimaasta Suomi-nimisen kylän

yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/...origin=rss

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:48

Suomi, Ontario P0T, Kanada,
Suomi, Deer Lake, Minnesota jne

Somalian Suomea ei tunne! Finland näkyy olevan YLEN uutisessa?

Lähteet:
google earth

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 11:10

Löytyyhän noita meiltäkin lainattuja nimiä, vaikka suhteellisen vähän

mm.

Kanadasta paikallisten siirtolaisten pystyttämä Finlandia House - Suomi talo

Etelä-Siperiassa Kuzbassin alueella lähellä Tomskin kaupunkia on Helsinki-niminen kylä

jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 11:28

Kanadasta löytyy muistini mukaan, onhan sinne niin paljon suomalaisia emigroitunut. mutta onko kylän nimet nimenomaisesti suomen kielellä, siitä en ole varma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 18:28

Taitavat olla kirjoittaneet nimen väärin tuolla Suomalimaassa. Epäilen tuon olevan fiktiota eikä faktaa. Jari Tervo tuonkin varmaan tietäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.04.2011 - 21:31

Kappas vain, Suomi on sitten tuplaten maailman kartalla. Ilmankos niitä somaleja tänne niin paljon tuleekin. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 05:07

Veikkaisin, että kyse on tästä kyläpahasesta; maps.google.com/maps?f=q&...-0.577,0,0
Muitakaan kyliä ei noilla tiedoilla lähistöltä löytynyt.
Ei muuta kuin vinkkiä Aurinkomatkoille!