Aamuun on aikaa... - yllättävän vähän. Kiitos kuluneesta päivästä ja erikoiskiitos pisteiden antajille.

Avainsanat: aamuun on aikaa...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 23:44

Kiitos itsellesi mukavista kyssäreistä. Näin se aika rientää. Kaiketi on viisainta painua nukkumattilaan. Kissatkin ovat simahtaneet, toinen nukkuu nojatuolissa ja toinen selällään jalat harallaan lattialla. Hyvää ötyä!

Kysyjän kommentti

Kiitos. Olisipa ihanaa osata nuo kissanpäivät, varmasti hauskan näköinen tämä lattialla köllöttelevä kaveri.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2011 - 03:08

niinpä,

vaikka aamuun on vielä runsaasti aikaa taidan vetäytyä yöpuulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 06:37

Näin aamuvirkkuna täällä huhuilen...
Taitaa moni vielä vetää sikeitä..

Että huomenta vaan muillekin aamuvirkuille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 07:22

Huomenia. Tämäkin aamunvirkku tässä nyt vastailee näihin yökyöpeleiden kyssäreihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:59

Tulihan sitä noustua kuudelta jo, mutta täytyy aamuhommat ensin tehdä , ennenkö napsulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 18:23

Nukkumatti vei pappan yöpuulle keikkumaan. Aamulla alkoi kiireinen päivä ja nyt vasta kotona napsuttelun parissa
.
On se onni onna Idan napsuystävä. Kiitos kuuluu Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 19:22

Aamun virkut, illan torkut. Mukavaa iltaa kaikille !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 00:08

onneeaaaa ida ...teit ennätyksen ...:)