Oletko joskus halunnut oppia jotain uutta niin kiihkeästi, että olet sen itse opetellut?

Minun oli ihan pakko opetella uusi harrastus - enkä hassummin ole oppinutkaan.

Avainsanat: halunnut oppia kiihkeästi itse opetellut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2011 - 07:56

Minä olen opetellut tämän tietokoneen käytön , öisin salassa opettelin.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Öiset puuhasi on palkittu.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 22:33

Jep, päätin oppia uimaan, koska kaveritkin osasivat ja .... onnistuin. Tässä sitä ollaan elävänä esimerkkinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 22:49

Kaikki olen kantapään kautta oppinut, sillä ei kannettu vesi kaivossa pysy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 00:48

Sitähän tämä elämä on jatkuvasti ollut, että on tuntenut itsensä tyhmäksi, ja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 02:53

tulevaisuudessa arveluttaa oikeastaan vain se että joutuisin tilaan jossa en enää jaksaisi, viitsisi tai pystyisi uutta oppimaan,

tähän mennessä sellaisesta ei ole tarvinnut kärsiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 06:23

Päivittäin tulee joitain juttuja esim. työssä joko sosiaali- tai hoivapuolella, että pitää ihan isse koettaa.
Puutarhassa opettelen joka kesä jotain...oppia ikä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 06:36

Joskus kun uutta tulee esiin niin kyllä tuota on kiva opetella..
Itse olen nyt valokuvauksen parissa ja HDR kuvia tekemässä, siinä aika kuluu kummasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:24

Kyllä vaan, olen koko elämäni ajan ollut sen verran tiedollisesti utelias että olen ottanut haasteita vastaan ja opetellut uusia asioita myös omatoimisesti. Aivojaan tulee käyttää, muuten tapahtuu "pahoja"... siteeraan erästä tuntemaani neurologia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:40

Halusin oppia neulomaan itselleni puseroita ja opinkin,monet mallit olivat vaikeita,mutta yrityksellä ja erehdykselläkin ohjeet selvisivät minulle.Eipä tullut samanlaisia tekeleitä vastaan,olin jopa ylpeä itsestäni.Ai niitä ihani aikoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 10:02

Laulamaan minä halusin oppia. Nykyisin hieman karaokeakin. Ei siitä oikein mitään ole tullut, mutta äänellään se variskin laulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2011 - 10:02

Ei nyt tulee mieleen mitään. Kaiken minkä olen oppinut, on joku ollut opettajan roolissa tavalla tai toisella, vaikka itse työn olen tehnyt itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 07.04.2011 - 13:47

Justiinsa opettelin yhden videomuokkausohjelman itsekseni. Kokeilemalla ja erehdyksen kautta sainkin jo jotain editointia tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 19:16

Lapsena halusin oppia ajamaan fillarilla, kun kaksi vuotta vanhempi kaverikin osasi. Vaikeaahan se aluksi oli, mutta opin kuin opinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 22:27

Joku joskus näytti osaavansa jakaa kielensä kolmeen osaan. Sen olen opetellut ja sillä brassailen aina tarpeen vaatiessa. Osaanhan minä toki muutakin, soittaa pianoa jonkun verran...ja laulelenkin huvikseni, mutta en mitään kovin erikoista...