111?

Mitä tulee tuosta numerosarjasta mieleen?

Lisätty: 14.04.2011 - 06:40

Ennen kuin valitsen parhaan, laitan tämän omani, joka on aina minua hymyilyttänyt.
Eräs heimo lukee tämän luvun: tappisataatappikymmentätappi.
Mikä ehkä on kuitenkin mieluummin vitsi kuin totuus.

Avainsanat: 111

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2011 - 10:02

Erään minin kaatajan kipailu Nro Jyväskylässä joskus.
Olen nähnyt myös Saabin ilmassa ylösalaisin Nro 96 kyljessään.

Kysyjän kommentti

Kiitos, on vain tainnut se kaato jäädä kysyjältä näkemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 22:20

Luku ennen 112. Jossain ulkomailla oli ehdotettu lukua 111 ei-kiireellisille sairaustapauksille. Sitten se voisi olla psalmi 111. Jossain lehdessä oli juttu, että tänä vuonna syntymävuotesi ja ikäsi laskettuna yhteen on 111. Mikä pikaisen laskutoimituksen jälkeen ainakin minun kohdalla tuntuu pitävän paikkansa. Tärppäsikö näistä yksikään?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 22:22

tänä vuonna syntymävuoteni ja ikäni laskettuna yhteen on 111

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 02:33

sattuipa silleen somasti että eilen tulleen veroehdotuksen mukaan olisin saamassa palautusta 111 € , joten sepä se tietysti ensimmäisenä mieleen tuli

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 08:53

MInä saan sen 111 luvun, kun otan syntymävuoteni kaksi viimeistä lukua ja paljonko tänä vuonna täytän luvun 111.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:27

Tuo 111 laskentajuttu pätee ainoastaan 1900-luvulla syntymeiden osalla.

Yhtä uupuu sanoi piru kun hyttysiä laski. Ysksi, yksi ja yksi piru laski, kun oli kolme hyttystä napannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.04.2011 - 10:12

Ainakin tuo netissä kiertävä "kiertokirje" jossa käsketään laskea syntymävuoden kaksi viimeistä numeroa + ikäsi yhteen. Saat summaksi 111. Tulee siitä muutakin mieleen, jos olisi piste tuossa tokan ykkösen perässä. Mutta se tarina ei kuulu tähän asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 19:15

Niinhän se, tämä samainen luku on kiertänyt facebookissa, joten jokaisella on tänä vuonna 111 päättyvä summa, kun laskee syntymävuotensa kaksi viimestä numeroa ja tämän vuoden ikäsi yhteen.