Oletko menossa tänäkeväänä puutarhamessuille? www.puutarhablogi.com/puutar...parhaat-pu

Olen menossa ainakin ensiviikonloppuna Helsingin messukeksukseen
web.finnexpo.fi/Sites1/Kevat...fault.aspx

Avainsanat: puutarha messut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 20:26

En taida mennä mihinkään kun on kyse vaan parvekkeestani!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 20:15

En ole menossa Helsingin messuille mutta Jyväskylän vastaavassa tapahtumassa kävin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 21:37

En ole menossa..vaikka voisi kyllä saada kivoja vinkkejä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 22:00

Olen lähdössä reissuun lauantaina, joten jäävät minulta käymättä. Jossain vaiheessa, kun on enemmän vapaa-aikaa täytyy selvittää minkälaisia istutuksia voi laittaa kallioperäiseen maastoon. Eräältä tuttavaltani kuulin jonkinlaisesta lavaviritelmästä. Näistä varmaan saisi tietoa myös puutarhamessuilla. Aihe ei ole vielä ajankohtainen, sillä oravanpyörää tässä vielä poljetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2011 - 22:11

En tänäkään keväänä. Siellä tulee vain paha mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 02:31

koitan pysytellä poissa ... orjatyötä siitä vaan seuraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 06:28

Haluaisin kovasti mennä, mutta matka on esteenä ja työpäivä myös. Siellä olisi niin paljon mielenkiintoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 08:48

en totta maar mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 08:55

Harkitsin sitä mutta aika ei anna myöten. Mieheni menee kyllä, siellähän on myös mökkimessut ja paljon erilaista tekniikkaa esillä, sen jätän muiden asiaksi. Menen sensijaan Hulluille päiville ja käyn äänestämässä, siinä tarpeeksi actionia lauantaille. Pian myös matkalle lähtö edessä ja jotain valmisteluja sekin vaatii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:22

Puutarhanhoidon suorittavat meillä muut kuin minä. Katselen kuitenkin sujuvasti noita hommia. Messut on kohdaltani messuttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 19:13

En ole menossa. Parvekkeelle hankin muutaman kukkasen ja kastelen jos kesäreissuilta ehdin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 23:33

En ole menossa, vaikka mieli kyllä tekisi.