Miten pukeudut sateella,kun lähdet ulos?

Minulla on sadepuku,mikä on ihan ulkoilupuvun näköinen,ja vettä pitävä lippis.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2011 - 19:08

Sadesään kestävän takin hupulla ja ulkoilukengät, kohta taas on koiran kans mentävä lenkille, satoi tai paistoi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 18:00

Harvemmin lähden sateella ulos. Sateenvarjo sekä vaellustakkini estävät kastumiselta sekä punaiset kummpparit. Siinäpä sadeasuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2011 - 18:04

Normaalit vaatteet, sontikka ja kumpparit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 18:09

Ruudullinen sadetakki, cortexit ja sateenvarjo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 18:16

Normaalit vaatteet, ja jos pitempään ulkona esim koiran kera niin sateenvarjo myös mukana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 18:37

Haltin Drymax ja Goretexit pitävät kuivana, sateella on tosi kiva kävellä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 20:19

Tänä aamuna oli töihin lähtiessä varustuksena kävelykengät (gore-texit), joka sään takki ja iso sateensuoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 20:31

En mene sateella ulos ellei ole pakko ja silloin otan mukaani sontikan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 20:48

Gore texit jalkaan ja vettä hylkivä takki päälle.Öljykangastakki toimii hyvin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2011 - 22:03

En tunge itseäni sateeseen ellei ole pakko. Yleensä liikun autolla, joten mitään sen kummoisempaa erikoisvarustusta sille matkalle mitä portailta autoon kävelee, ei tarvitse.
Ja niinhän sitä sanotaan: minkä sade kastelee, sen kesä kuivaa. Enkä minä ole sokerista tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 22:23

Vaelluskengät tai kumpparit, drymaxit tai ns. metsästyspuku tai sadevaatteet, jos olen mökillä. Kävelen mielelläni sateessa, mutta silloin ei saa olla ykköset päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 02:28

asiallisesti

ja se mikä kulloinkin on asiallista riippuu ihan siitä olenko menossa metsää, merelle vai kylille, sen mukaan sitten ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 08:37

Kaupungilla pärjään lenkkareilla ja sadetakilla.
Vähän minä nyt ulos tungen sateella joe ei ole pakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:15

Tarpeen mukaan. Käytössäni on iso sateenvarjo (golfpelaajien käyttämä. Peittää hyvin ja helppo käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 16:54

Nappaan vain sateenvarjon mukaan, joskus kesällä saakin vähän kastua! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 18:04

Laitan nokian punaiset jalkaan ,punaiset lenkkipuvun housut . Vaellustakin päälle. Pipo ja käsineet ,sateenvarjo.