Onko teille tullut matkatoimistoltanne muutoksia matkaan?

Me saimme tänään kirjeen jotta matkamme siirtyisi kahdella päivällä eteenpäin ( 9 päivästä 11 heinäkuuta).
Soitin ja muutin tuon viikkoa aikaisemmaksi, sopii paremmin miehen kesälomalle.
Nyt lähdemme Egyptiin 4.7 - 18.7-11...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 18:36

Muutaman kerran on tullut ilmoitus lennon siirtymisestä muutaman tunnin eteenpäin, eli ei paljon matkustusmäärään nähden.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!
Tämä on jo toinen kerta Finnmatkoilla!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 17:33

Ei ole matkatoimistoa, ainoastaan puolenkymmentä lentoyhtiötä tulevalla matkalla. Kukaan ei ole lähettänyt e tiketin jäkeen mailpostia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 18:02

Apollomatkat ei ole tähän mennessä ainakaan lähettänyt muutospostia joten toukokuun lopulla lennän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2011 - 18:05

Viime aikoina en ole matkustellut, mutta silloin ennen oli kaikki paremmin. Ei koskaan tullut mitään muutoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 18:16

Ei ole koskaan muutoksia tullut..Paitsi yksi lento..mikä oli myöhässä..tuli ilmoitus kännykkään viestinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2011 - 22:01

Silloin tuli kun tsunami pyyhkäisi matkakohteemme rannan olemattomiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 22:27

Lentoyhtiö ja hotelli muistuttivat s-postilla tulevasta matkasta, ihan mukava ja uusi juttu minulle. Finnairin reittilennoilta en ole muistaakseni saanut muistutusta, että muistas lähtee reissuun. Ei ole vielä tähän päivään mennessä jäänyt yksikään matka unholaan. Lauantaina lähtö, joten jos silloin vielä vastailen, niin dementia on iskenyt ja olen todellakin unohtunut kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 23:16

Lentoyhtiöt onneksi ilmoittelevat lehtojen myöhästymisestä,aikaistumisesta tai kokonaan perumisesta,kuten vuosi sitten tuhkamatkalla eteläisemmässä Euroopassa.Matkatoimistoilla ei ole mulle paljon asiaa,kun en asioi niiden kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 02:23

omatoimiselle ei tule muuta kuin noita lentoyhtiöiden aikataulu (ja lakko) ilmoituksia ja kerran tuli myös hotellista ilmoitus että turha tulla vaikka huone onkin varattu, koko hotelli on palanut (kertoivat toisen hotellin johon olivat siirtäneet varaukseni)

omatoimisesti muutin Osakan retken varaukseni tässä vajaat kuukausi sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 08:35

eipä ole, silloin vielä kun matkustelin, aina oli kaikki kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 08:42

Mainoksia lähettävät. Varaan matkani äkkilähtöpaketeista. Niihin ei tule viimehetkellä muutoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 09:06

AM:lta on yksi valmismatka ostettuna, ei mitään muutosta ole ilmoitettu eikä varmaan tulekaan.
Sen sijaan sekä Finnair että Travellink ovat tarkentaneet palvelukonseptiaan ja molemmilta tuli meilit seuraavasta reissusta. Ihan hyvä niin vaikka olemme kyllä niin vakituisesti reissaavia että menettelyt ovat tuttuja.
Kauheata... taitaa matkakuume kohota pikkuhiljaa...

Jos lento myöhästyy silloin tulee Finnairilta ilmoitus kännykkään. Varmentavat myös edellisenä päivänä lennot, tämä palvelu on Plus-asiakkaille.