Toissapäivänä Ida epäili nimim.Vähäviisaan olevan mukana remmissä;osittain onkin.Vaihtanut leppoisan proffakuvan moderniksi?!

Lisätty: 06.04.2011 - 14:29

Aivan niin jumppis,pompahti esiin yhden kuvakommentin mukana;TOTTAKAI profiilikuvia voi vaihtaa,itse kukin...

Lisätty: 06.04.2011 - 21:17

★Iloinen yllätys,pienen sinisen miehen napa!!!!!!Tervetuloa!!!!!!!

Avainsanat: profiilikuva uusiksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 17:04

kun ajattelee sinisiä ajatuksia,
näkee sinisiä unia
ja välillä lilluu sinisessä laguunissa,
niin ei aikaakaan kun voi kauhistus,
huomaa itsekin muuttuneensa pieneksi siniseksi mieheksi

ps. toivottavasti kukaan ei pane pahakseen vaikka tuossa nykykuvassa jäikin napa näkyviin ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 13:35

Kiitos PateT, niinpä onkin toivotaan silti, että profiilikuva mukana Pakinkylän mies on se sama leppeä
hyväntahtoinen ja aina auttavainen entisenlaisensa vähäviisas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 13:41

No joskus tulee kuvia itse kukin vaihdettua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 14:04

Tälläiseksikö; www.napsu.fi/user/1597

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 14:26

Viisas mies on joskus tarkkailijan roolissa ja hiippailee näkyville varmaan pian...odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 18:00

No niin nyt vähäviisas tuli piilostaan näkyviin pitkän tauon jälkeen..Taas on vanha napukaveri joukossamme..ihan kiva juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 20:37

Olinkin odottanut Vähäviisaan paluuta,oikein hauska yllätys oli hänen paluunsa.En olenkaan pahastu hänen navastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2011 - 21:54

Ihan oikein minä ounastelin niiden karttuvien pisteiden takia. Pitkään olivat pysyneet samalla.
Tiedossamme on jälleen vähän enemmän viisaita vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 22:57

Vähän viisautta sopii hyvin Napsuun. Tervetuloa takaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 02:13

;-D)) ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 08:35

Oli vain hetken kadoksissa. Muuttunut matkallaan harmaasta siniseksi. Olihan laguunissa sininen vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 19:03

Vanha jengi koossa taas :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 16:40

Kiva asia että Vähäviisas tulee takaisin joukkoomme.