Uskoisko tuota mitä väittävät?

Suomalaiset geneettisesti lähempänä hollantilaisia kuin unkarilaisia?

Satojen tuhansien geenimerkkien avulla on ollut mahdollista tarkastella suomalaisten ja muiden Euroopan kansojen geneettisen arkkitehtuurin yhtäläisyyksiä.

arkkitehtuurin tutkija napsu www.napsu.fi/user/6467

Avainsanat: suomalaiset hollantilaisten sukua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 09:51

Näin tällä vuosikymmenellä, nähdäänkö mitä ensi vuosikymmenellä.
Olemme silloin jo varmaan Media-Persialaisia.

Lisätty: 17.04.2011 - 17:09

Kiitos käyttäjille valinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 10:31

Liekö tuokaan totta, niinhän nuo aina tutkivat mistä ollaan peräisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 10:51

Sirkkaliisa sen jo sanoikin, että palaamme alkulähteillemme.
Kysykää vaikka Halla-Aholta. "Ne jyrää meitin!" ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 14:33

Saatamme ollakin, mutta itselleni se on ihan sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 14:57

Unkarilaisten sukulaisuus on mielestäni ainakin haudattu jo kauan sitten. Mutta paras jättää nuo pohdinnat ihan siivosti tiedemiehille, ei täällä kukaan varmaan alan tutkija ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 17:22

vaikken olekkaan mistään kotoisin silti olen sukua lähes kaikille,
menipä kenen tahansa kanssa laiturille iltaa istumaan
niin parin-kolmen jälkeen ollaan löydetty yhteisiä juuria ja perimiä vaikka kuika paljon
eikä se siitä tutkimalla muuksi muutu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 20:36

Milloin millekin kansalle meidän väitetään olevan sukua. Tätini oli naimisissa hollantilaisen miehen kanssa, joten ainakin itse olen sukua neljälle puoliksi hollantilaiselle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 20:44

Olen Suomalainen ,mutta isäni suku ammoisina aikoina on hollannista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 21:43

Tuossa kyllä saattakin itää totuuden siemen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 21:57

Tutkitaankohan muualla maailmassa sukulaisuussuhteita yhtä tarkkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 23:39

Kuka väittää tai ketkä väittävät?Tällä nimimerkillähän oli mansikkamausoleumia ja lehmämuseota kotonaan,mitä yhteistä sillä on unkarilaisten,alankomaalaisten ja suomalaisten kanssa?Vastaus:kaikki ovat saman auringon tai sateen alla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 02:04

voip olla tai sitten ei, onkohan tuolla nyt sitten mitään merkitystä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 16:35

Ehkä näin on.