miksi on hullua pitää päällä pipoa

koska on sillee hauskaa

tämä oli vastaus

Avainsanat: koska on sillee hauskaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.10.2008 - 19:27

Nuorista en tiedä mutta minusta ei pipon päässä pitäminen sisällä ole se kummenpaa kuin naisten hattujen yli katselu sisätiloissakin. Ja se on ollut iänikuinen perinne. Voisiko sanoa, että tasa-arvo kunniaan tässäkin?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.10.2008 - 19:09

No tuo nuorten pipomuoti on mennyt ees taas tässä vuosien varella, eikä siinä mitään, niinhän ne muodit vaihtelee.

Pipo on helppo, huokea ja käytännöllinen pään suoja monessa tilanteessa, yhteen vaan on vaikeampi tottua, pipopäihin sisällä, onks se sitä sillee hauskaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 19:29

pipo päässä pakkasella on on hyvä juttu ja viel jos siin pipossa on korvaläpät, niin vielä parempi jotta korvatkin sitten on turvassa kylmältä. elikkäs mielestäni pipo päässä ei ole yhtää hullua. :ö)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.10.2008 - 19:58

Muistan ajan kun päähinettä ei pidetty talvellakaan.pipo hyvä,mutta tarvitaannko päähinettä esim. yliopistolla sisällä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.10.2008 - 09:23

Pipoa pidetään päässä kylmällä ja pakkasella, mutta mielestäni ei kuitenkaan tarvitsisi pitää sisällä. Lieneekö muoti-ilmiö kun nuoret pitävät pipoa päässään sisä- ja ulkotiloissa kesät ja talvet.