Mitä on suomeksi "girlicious" ja mitä kieltä se on?

Lisätty: 08.04.2011 - 00:45

Jumppis huomasi ekana pointtini, mutta pikku lisäyksenä, että se on "Antti Tuisku" kaikilla kielillä tuolla kääntäjällä, vaikkapa Haitin kreolilla. =)

Lisätty: 29.04.2011 - 01:25

Ei ole enää. Nyt se on korjattu muotoon "tyttömäinen" kielellä kuin kielellä, paitsi Suomeksi ja Viroksi sille ei ole käännöstä.
Huvinsa kullakin, ehdotella "parempaa käännöstä".

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 08:51

Offical websites; www.girliciousmusic.com/
Kieli on "siansaksaa"
Googlen kääntäjä näytti että olis; "Antti Tuisku"?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 04:10

jenkkikieltahan se lie, ja licious liitettyna girl-sanan loppuun ( girlicious) tarkoittaa etta henkilo on seksikas, mehukas (juicy) ja aistillinen/paheellinen/rietas
( vapaa kaannos urbaanista sanakirjasta )
ja on myos tyttobandin nimi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 05:14

Palisanteri jo tuossa vastasikin...minä sen sijaan kysyn, että oletkos nähnyt juuri sellaisen...kevään tultua sitä ikäänkuin huomioi/bongailee terävämmin ympäristöään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 07:21

Girlicious on yhdysvaltalainen pop-yhtye

fi.wikipedia.org/wiki/Girlicious

kieli kuuluu samaan maahan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:02

Kuulostaa ihan minun laiseltani toi Palisanterin kuvaus tuosta kyseisetä sanasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:04

Kyllä se minulle on "Lontoon kieltä". Ei hajuakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:16

Lieneekö sanan luonut sama henkilö, joka keksi Pussycatdollsit. Eikös tämä Girlicious ole jatkumo tuolle bändille. Jossain tässä yhteydessä muistan kuulleeni sanan ensimmäisen kerran. Olettaisin, että on uusiosana johdannaisena delicious (herkullinen) sanasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:59

Etelänmaiden kaunis "hetelmä"!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 06.04.2011 - 10:33

Kyllä sen täytyy olla minun vaimo, herkullinen pakkaus täynnä tyttöenergiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 16:09

Antti Tuisku suomennettuna,ainakin googlen käännöksenä englanti -suomi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2011 - 21:34

Sana selviää kun näkee minut livenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 20:09

sehän on niin tyttömäistä niin tyttömäistä että,
takavuosina telkussa mainostettiin sellaista naamarasvaa josta tuli just tollanen ylityttömäinen olo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2011 - 23:31

Tuiskun Antti.