Opettaja: - Mistä sähkö tulee? - Viidakosta, oppilas vastasi. - Mistä sinä niin päättelet? Mikä on vastaus tai arvauksesi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2011 - 18:56

Samoin ajattelen, että kaikki sähkö on jo loppunut viidakoista, sillä kaupunkilaiset tarvii kaiken sähkön.

Kysyjän kommentti

Onneksi tietokoneet eivät käy sähköllä vaan savulla ja jos savu tulee ulos ne lakkaavat toimimasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 02:30

koska musta mieshenkilo tuli fillarilla vastaan sahkolaitokselta , kun oppilas oli menossa kouluun.

Lähteet:
arvauspa hyvinkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 03:36

Isä sanoi aamulla, että nyt ne apinat ovat taas sotkeneet sähkönjakelun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 06:32

Vaikea vastata. Sähkö sellaista jota ei nää.Pistorasiastahan se tulee normaalisti.Luonnon sähköäkin jonkin verran pienenä annoksena . Hankaussähköä ollut koko talven, ilman kuivuuudesta johtuen.Näitä sähköherkkiä ihmisiä aika paljon ,meneevät erämaihin karkuun.Elimistö voi huonosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 07:19

Koska mies oli musta!....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:20

Kyllähän Papitin vastaus on liki oikein, siitä puuttuu vain yksi sana.
Vastaus kysymykseen oli- Viidakosta oppilas vastasi.
Mistä Sinä niin päättelet?
Isä sanoi aamulla ,että nyt ne apinat ovat taas sotkeneet sähkönjakeln.

Lähteena käytin Vitsi verstas: Mistä sähkö tulee, siis kirjoitin googleen sen.
En tiennyt omasta päästäni, niinkuin papiti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:23

Viidakostapa tietennii, siellä kun on kaikilla varaa käyttää solariumeja ruskettuakseen, meille muillehan sähkö on kallista, sillä ylimääräinen viidakkosähkö myydään vanhaan siirtomaatapaan halvalla sähköpörrsiin, josta se johdetaan kalliilla kuluttajille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:53

Siellähän viidakossa kasvatetaan kaikki maailman sähkäjohdot (liaanit). Ilman niitä ei saada sähköä mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 11:29

Sähkö tulee sieltä seinästä töpseliin ja johtoon. Sähkö on punaista, eikä se haise miltään… eikä se käy missään, eikä näykään! Ja pitää muistaa, että mihinkään sähköön ei saa koskea.
Luna Lento (4 v.)
www.turkuenergia.fi/valopilk...dd44af73f4
Pikku-Kallen sähkövisailu: www.stek.fi/html/lapset/kallevisa6.swf

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 16:55

en osaa arvata koululaisen aivoituksia, mutta saattaapa hyvinkin olla oikeassa siinä että viihdakosta se sähkö on tullut

olin nimittäin viikkotolkulla viihdakossa eikä siellä sähköä ollut enää yhtään wattia eikä volttia, kaikki oli ilmeisesti mennyt kaupunkiin

niinkuin kaikki tiedämme, sähköä on kahta laatua, on positiivista ja negatiivista

positiivista sähköä on esimerkiksi sähkövalo
negatiivista sähköä on esimerkiksi sähkölasku

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2011 - 21:26

Jeps, ihan toiseen asiaan ensin. Oikein minä arvailin että vähäviisas on kuulolla. Tervetuloa vain takaisin. Mutta itse asiaan - eipä ole tietoa.