Oletko tutustunut uuteen suomalaisten omaan zeigeist-elokuvaan "Ajan henki"?

Mielenkiintonen läpileikkaus suomalaisesta yhteiskunnasta. www.ajanhenki.com/

Lisätty: 06.04.2011 - 08:48

vimeo.com/21920419 aukeaisikohan tuo linkki.

Avainsanat: suomalainen zeitgeist ajan henki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 03:40

Taidan jättää väliin ja tyytyä omaan päätelmääni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 00:29

En valitettavasti, mutta esim. Ajan henki on Juice Leskinen Slam -yhtyeen viides ja viimeinen albumi. Se julkaistiin vuonna 1981. CD-versio levystä ilmestyi vuonna 1989

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 05:19

Ei auennut tuo linkki. En siis ole tutustunut, mutta pitää googlettaa, että tiedän mistä on kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 07:25

Ei auennut linkki, mutta en varmaan paljoa hävinnyt uskoisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:34

Ajan Henki, virallinen julkaisu 11. Savupirtistä nykyaikaan.
Ladattava DVD-versio ja HD versiot tulevat nettiin parin viikon sisällä.

Kansainvälinen julkaisu tapahtuu luultavasti toukokuun alusta.
Kieli Englanti ja Ruotsi tekstitykset.

Hieno juttu kertoo tosiaan ajan alusta nykyaikaan.
(Mutta se ensimmäinen kuva, kun ihminen matelee ja muuttuu apinaksi ja siitä ihmiseksi, sitä en allekirjoita.

Lähteet:
Linkki aukesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 20:38

En ole tutustunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2011 - 21:22

Olen vähän kehno noiden elokuvien katselun suhteen. Vain harvat ja valitut mitkä telkasta tulee, katson kotosohvalla löhöten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 10:01

Muualtakin löytyy miettimisen arvoista (englanniksi) www.chrismartenson.com/ ja www.chrismartenson.com/crashcourse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 04:02

En vielä, mutta täytyy tutustua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 20:17

no vihdoinkin tuli katsottua, mutta jotta tökkimispäivä olisi täydellinen niin tietysti äänikortti teki jonkunasteen lakon ... ehkä joskus vielä äänenkin kanssa