Pitäisikö vaaleissa äänestää taloudellisen ja sosiaalisen aseman mukaan, vai elämänarvojen mukaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2011 - 03:58

Kaikkien pitäisi tulla toimeen ja niitä elämänarvoja voi sitten miettiä ihan omassa porukassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2011 - 22:09

Sen mukaan äänestät mikä on sinun mukaan tärkeää, siis sinun pitää itse miettiä mikä on tärken juttu tai jutut....
Kukaan ei voi neuvoa toista tässä asiassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 22:34

Äänestän elämänarvojeni mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 08:49

Huonoin vaihtoehto on jättää änioikeutensa käyttämättä. Tarkkaan kun niitä katselee niin oman ehdokkaansa kyllä löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 08:58

Elämänarvot minulla on mielestäni kohdallaan ja niitä ei voi toien rukata.
Kyllä mimä haluaisin että minun sosiaalinen asemani olisi turvattu.
Samoin , että taloudellisesti vanhuus olisi sellainen, että tulisi toimeen.
Minä vanhenen, minun elämänarvoni nousevat omasta itsestäni, mutta
minun vanhuudestani päättää toiset, sillä en ole sattunut aarrearkun
omistajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:44

Itse äänestän arvojeni pohjalta. Viikonloppuna käyn äänestämässä, ehdokas on selvillä eli sama kuin monissa aiemmissa vaaleissa. Tunnen hänet henkilökohtaisesti. Mielipide liittyy tietysti sosiaaliseen asemaan ja ennenkaikkea lapsuudesta perittyihin arvoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 12:34

Parasta on,että saa äänestää anonyyminä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2011 - 21:16

Se pitää itse kunkin tietää. Ei toisen puolesta äänestetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 20:09

arvoton on arvoton valinta,
siis omien arvojensa mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2011 - 16:32

Jokainen tehkööt niinkuin parhaaksi näkee.