Inspis tuli Idalta,katsoin pistetilanteen ja KUKAS se siellä ykkösenä olikaan!!!!!Onneksi olkoon!!!!!

Avainsanat: pistepörssin ykkönen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2011 - 08:17

Idalle onnea halausten kera. Oletpas ollut ahkera.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2011 - 03:55

Onnea, onnea!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 07:26

Viisaat löytävät ainakin yhden naurunaihen päivävässä-nauravat vaikka itselleen.
Nyt on onnitteliujen aika IDAN yli 100000 pistettä.Nauti sampanjalla, ota ryyppy kaks tulet vieläkin paremmaks.ONNEA IDA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 07:34

Onnea Ida ja paljon, paljon tulevia napsuvuosia! Pieni napsu juhlan kunniaksi lienee paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 08:31

Ida kun napsuun tarttuu,
pisteitä silloin hänelle karttuu.

Onnea saavutuksestasi, onhan
tämä yksi harrastus muiden joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 08:55

Onnea vaan Idalle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 09:33

Taitaa Ida olla oikein pörssien pörssin meklari. Tämä napsun pörssi ei aiheuta pelaajille tappioita, eikä korkursseja. Napsu-pörssi antaa mukavia turinoita ja tarinoita, sekä täyttelee pistekuppiamme. Idan kuppi sisältää mukavia napsutteluhetkiä enemmän kuin meidän muiden.

Onnittelut napsuystävälle Idalle. Olet kaikki pisteesi ansainnut ja nimityksen ykkös-napsu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 10:04

Hienoa! Napsuttelukuningatar?! Onnea Onnea vaan, tietokoneen nappulaat ja Napsumaa! Täälläpä on kaikilla ihan mukavaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 13:11

Hienoa! Onnea ja menestystä valitsemallasi tiellä Napsuttelukuningatattarelle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 13:15

Onnittelut pistetilanteen ykkössijasta !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 13:31

ONNEA pistepörssin johtohahmolle minunkin puolestani. Kovaa kyytiä tullaan perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 18:34

Onnea ja ahkeraa napsuilua jatkossakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2011 - 21:04

Tämäpä tuli yllätyksenä. Kiitos PateT - ja kaikki Napsukaverit .
Eihän tuo nyt ole mitään. Olen vain karvan yli kahdessa vuodessa yrittänyt vastailla, udella ja ajatuksiani tuoda julki täällä. Kiitos pisteistäni kuuluu myös teille kaikille napsukavereille.
Olette niin usein valinneet vastauksiani parhaaksi vastaukseksi. Ja äskettäin purin valtavan määrän kommentteja valokuvistani - kaikista näistä niitä kertyy, noita pisteitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 21:14

Onnea Ida.. Olet ollut todella sinnikäs ja iloinen NAPSULAINEN..kysymysten ja vastauksien kanssa...
Paljon varmaan hauskoja mieltä piristäviä hetkiä ollut ..tässä parissa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 02:42

Onnea, onnea, paljon ja sylintäydeltä Onnea!!!!