Olitko Espoon kauppakeskus Sellossa, kun sähköt katkesi siellä tänään klo 16:45 ? Katso 16 kuvaa.

Täällä juttua: omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...OKboksi_p2
Onko huomenna Prismassa elintarvikkeiden alennusmyynti ? kun kylmäketju ilmeisesti katkesi vähäksi aikaa. Tosin kuvassa 13 näyttää siltä, että ainakin maidot oli jo siirretty "takahuoneeseen".

Avainsanat: kauppakesku sello sähkökatkos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2011 - 10:15

eipä tuossa katkoksessa tainut paljoa 'alennusmyyntitavaraa' syntyä,

toista se oli silloin kun samalla paikalla ollut Maximarket paloi,
silloin vakuutusyhtiöillä piisasi 'savuvaurioituneita' tavaroita myyntiin ainakin puoleksi vuodeksi ....

Kysyjän kommentti

Haikeita muistoja siitä kun Maximarket vielä seisoi yksin siellä "pellon keskellä".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.04.2011 - 23:13

En ollut siellä nurkilla tuolla hetekellä. Mutta luulisi että noinkin suuressa talossa olisi omat generaattorit sähkökatkosten varalta.
Huomenaamulla on varmasti jonoa "halvennusosastolle" keräämään parhaimmat päältä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 00:26

Joulutunnelmaisia kuvia,hämärän rajamailla.Veikkaan,että on jonkunmoinen halvennusmyynti,eihän se kait kestänyt tuntitolkulla?En kuiteskaan suuntaa sinne päin ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 07:39

Luulisi heillä olevan varageneraattorit tuollaisen varalle. En ole koskaan vielä käynyt Sellossa, shoppailen vain Helsingissä ja joskus harvoin Vantaan Ikeassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 08:14

En ole käynyt, enkä mene!

Poliisin esitutkintamateriaali paljastaa Sellon murhien määrätietoisuuden ja julmuuden.
www.mtv3.fi/uutiset/rikos.sh...ain-paahan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 08:19

Käymätön paikka. Pitäis olla varaenergiasysteemi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 08:54

Uutisista tuon eilen luin, enpä ole koskaan kaupassa käynyt....
Sattuuhan noita sähköjuttuja joskus...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 09:24

Kauppakeskukset kierretään mahdollisimman kaukaa. Tuollaista hulinaa en viitsi katsella. Säästyy monelta turhalta askeleelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 11:48

Hui hai, mennyttä elämää Espoon Sello. Ollaan vain pienemmissä ympyröissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 13:14

Ei ollut paikalla, luin uutisen netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 18:03

Hyvin kaukana Sellosta tuolloin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 18:38

Olin kaukana Sellosta eli Keski-Suomessa tuolloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:46

En ole käynyt Sellossa koskaan, tuskin menenkään, sillä omasta kaupungista löytyy kaikki mitä tarvitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 19:00

Ei ole Sello minullekaan tuttu paikka...olin silloin kotona,kun oli sähkökatkos..luvin kyllä asiasta..että olin tietoinen.