Turhapuro jälleen paikalla kaihileikkauksen jälkeen. Mitä hyvää on verkkopaidassa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 20:28

terve tuloa takaisin,

kerkesinkin jo tiedustella Veijon Essolta että mihin hävisit mutta eipä sitten hätiä mitiä ...

- verkkopaidassa on ainakin se hyvää ettei pari uutta reikää haittaa yhtään -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 20:13

No, sydämellisesti tervetuloa takaisin! Mukava kuulla sinusta pitkästä aikaa. Jaahas, verkkopaitaa en ole käyttänyt, mutta veikkaisin sen eduksi hyvän ilmanvaihdon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2011 - 20:41

Mukavaa kun tulit takaisin. Verkkopaidassa ei pääse hiki yllättämään ja saa ruudullisen rusketuksen jos sellaisen haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 20:45

Teretulemast! Verkkopaidassa tuuletus pelaa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 20:53

Tervetuloa takaisin, ja verkkopaidan ilmareiät sopii hyvin tulevaan kesään, antaapi ilman tulla läpi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:25

Kamulle terveiset ja pitkästä aikaa.Onhan se kovien kolhujen jälkeen verkkopaita kestänyt, jotain hyöty ollut pitsi nutusta.Ainakin ilmavasti hengittää.Kyllä monasti kaivattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2011 - 21:52

Onpa hienoa että olet jälleen täällä porukassamme ja että leikkauksesi on onnistunut.
Hyvää siinä on ainakin että se on Turhapuron päällä ja itse maestro on jälleen maisemissa.
Niin, eikä siinä paidassa yksi ylimääräinen reikä sinne tai tänne haittaa yhtikäs mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 22:00

Kiva kun taas palasit porukoihin...sieltä pimeydestä.Nyt valoisaa silmissäsi..ja näet auringonsäteet..hieno juttu.
Verkkopaidessa ei tarvi liikoja hikoilla..ja hyvä jos on vähän riekaleinen paremmin tuulettuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 22:13

Tervetuloa taas sakkiin mukaan, ja leikkaus ilmeisesti onnistui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 23:45

Teretulemast Timppa!
Verkkopaita saa naiset kuumiksi ja repimään loppujakin päältä(si) pois,UGH!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 23:55

Minä kun luulin sinun olleen siellä Veijon Essolla pajatson kimpussa ja pilsnerillä.

Hyvä kun palasit napsuttelun pariin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 04:11

Sitä on sitten oltu kupit silmillä.
Tervetuloa takaisin kirkkain silmin!
Tuo PateT:n vastaus sai miettimään, että myydäänköhän täällä verkkopaitoja?
Vastannee verkkosukkia naisella? =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 08:23

Olipas mukavaa saada sinut takaisin. Lämpimästi tervetuloa ja onnea, että kaikki on mennyt hyvin.
Verkkopaita sopii useampiin tilaisuuksiin, ei ahista eikä hiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 08:24

Welcome back!

Mitä enemmän verkkopaitaa repii, sitä vähemmän on reikiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 10:06

Se on seksikäs :) Ja tuuletus pelaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 11:42

Kovinpas tulin iloiseksi, kun huomasin, että "reikäpaita" on palannut takaisin.
Se elämältä maistuu kovin. Joka päivä olet ajatuksissa ollut, että vieläkö palaat
pariimme, olemme odottaneet kovin Sinua. Ne pienet "siivet" sittenkin toivat Sinut takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 12:08

Tervetuloa takas Uuno....mies sie oo't oikeen lymynnä???

Ei pidä miettiä, vaan antaa intuition vaatettaa vartalon.....oon sammoo mieltä sun kaa.

*Päällä tällä hetkellä, vaatteet:
-Armani t-paita (Milano)
-D&G kauluspaita (River CO.)
-Boss liituraitahousut (Stockmann, Helsinki)
-Gilmart vyö (Pariisi)
-Valentino kengät (Barcelona)
accessories:
-D&G kultaketju-kaulakoru
-Käsintehty kaulakoru mustista helmistä ja hain luusta (Venezuela)
-Tag Heuer kello (Saksa)
-Motorola Razr V3i Dolce & Gabbana Gold kännykkä (Gigantti, Espoo)*
- alla Volvo xc90...Paras musta......

Kyllä suomalaiset osaavat pukeutua (vaikka itse olenkin 1/4 suomalainen, 1/4 norjalainen, 1/4 englantilainen ja 1/4 ranskalainen) = kiero savolainen

Niin eiköösnä raappahousut oo lanellia, mitä tuhannen pualivillaasta ne sitten on? Niin vain nämä valakooset rairalliset siälä alla, johnon narut pultunsuis? onk ne sitten lanellia.

Siähä omistat simmotteet kalsonkit ettei niit enää mistää saa, samanlaeset ku miul, on kans. Et sunkas siä rasiitte niit arkena pitää?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 17:58

Tervetuloa takas! Verkkopaidassa alkaa pian pärjätä kesää odotellessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 18:35

Hienoa, että olet tullut takaisin! Sinua on kaivattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2011 - 02:22

Tervetuloa takaisin!