Mitä mieltä vegaanilemmikeistä?

Itse syötän kissalle kuin koiralle lihaa...
Minusta tämä menee yli hilseen!

www.vihrealanka.fi/teemat/mi...lemmikille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 17:53

onko se ihan pakko tuputtaa omia aatteitaan kisoille ja koirillekin,
tuskinpa ne kuitenkaan aidosti vegaaneiksi muuttuvat vaikka isäntänsä käskystä ovat valmiita melkein mitä tahansa tekemäänkin

.... alkaa lähestyä sitä rajaa jolloin lemmikin pito voitaisiin kieltää ...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille..Vegaanit ottakoot viherpiipertäjiä jos samaa ruokaa pitää antaa..
Kissat kuin koiratkin lihansyöjiä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 16:12

Totisesti,totisesti,eikös luita muka lasketa eläinkunnan tuotteisiin,kun tyyppi sallii ne kasvisruoan lisäksi koiralleen.NEJ,NEJ,rajansa kaikella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 18:31

Hullutusta sanon minä. Vaan mitäs jos luontoon irti päästyään se vegaanikisu nappaakin hiiren tai linnun ja pistää halulla poskeensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 19:20

Kohta ihmisillä suut silmät täyteen sairaita eläimiä kontollaan...Koira esim. on etupäässä lihansyöjä.Pelkällä kaalilla se ei elä, vaan saa luustovaurioita yms...Menee jo ihan kuin eläinrääkkäyksen puolelle...Sen ymmärrän, että Jänis syö salaattia, mutta mutta...Voisiko tämän kieltää lailla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 19:22

Kyllä luontoa pitäisi kuunnella tässäkin asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2011 - 21:14

Ottotyttö ainakin kuolisi nälkään jos rehuilla pitäisi elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:45

Kyllä eläimet lihaakin tarvitsee pysyäkseen terveenä.Meillä heti kun pakkaset helläsi, kissat rupesi kantamaan pieniä peltomyyriä. Tuovat näytille ja murisee. Kaikki katsokaa ,hyvää herkkuani. Syövät nauttien. Pienin väliajoin lisää. Välillä nukkuu.Se on parempaa kun tavinen sisä ruoka.Aika riskin ottaa eläintä vegaaniksi tehtäessä. Riski tosiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2011 - 21:46

Ei se pelkkä viherruoka ole ihmisellekään terveellistä, pitää sitä jotain tuhdimpaakin saada.
Puput ovat sitä varten jotka syövät kasviskunnan tuotteita, ei lemmikit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 22:21

Ei koirat ja kissat rehuilla pysy terveenä..Kyllä niille pitää ihan ehdottomasti antaa lihaa ja kalaa.
Puput kyllä roskuttavat vihanneksia..mitkä niille kuuluukin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 22:53

Kani pitäisi olla syömässä kaikkia muita vihanneksia, paitsi HK:n blöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 11:30

Onhan se hyvä, että lemmikkieläimikkielämillekin annetaan vaihtoehtoja.
Liika on liikaa. Ei ole surua kun ei ole lemmikkiäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 18:01

Ei mun kisut ja dogi tulis pelkällä rehulla toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2011 - 11:15

No joo... kaikki vegaanien ja niiden sukulaisheimojen ideat menevät kovasti yli hilseen - antaa mennä vaan mutta en ole vegaanien puolella tuossa eläinten ruokajutussa, eläimethän eivät voi itse valita, ihminen sen sijaan voi valita vaikka oman perusterveytensä kustannuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 03:51

En ymmärrä alkuunkaan. Lihaa syövät meillä, ja tulevat syömään. Ei kisulit ja koirat rehulla elä.