Kokemuksia Mayflower -hotellista (finnmatkat) ?

Ollaan varaamassa heinäkuun lopuksi matkaa Alanyaan ja ykkösvaihtoehtona olisi tuo Mayflower hotelli. Olisi kiva kuulla kokemuksia kyseisestä hotellista ja muitakin vinkkejä, mitä muuta shoppailun ja rannalla löhöämisen lisäksi Alanyassa tekisi :)? Kun emme ole kukaan oikeen matkustellut niin ei oikeen tiedä kuinka toimia. Lisäksi vielä tyhmä kysymys, mutta kun varaa matkan finnmatkoilta niin kuuluuko lentokentältä jokin kuljetus hotellille? Asiallisia vastauksia kiitos, eikä mitään "kato googlesta", kun teidän mielipiteitänne täällä kyselen :)

Avainsanat: alanya turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 22:31

Hamami on todella ihana kokemus..suosittelen..Kannattaa käydä heti alkuvaiheessa,kun ihosta kuoriutuu kuollutta solukkoa pois... aurinko ottaa paremmin...Ja hyvin vaan aurinkorasvaa iholle,että ei pääse palamaan.
Vuoristossa on mukava käydä..todella hienoja näköala paikkoja mistä voi ihailla maisemia.
Lentokentältä kuuluu todella kuljetus hotellilla.
Tinkiä pitää ostoksista todella paljon..melkeimpä puolet joutuu vain maksamaan mitä pyytävät..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 17:17

www.finnmatkat.fi/lomakohde/...=kesa-2011

tuo Hamam on varmaan kannattava juttu..

Pamukkaleen unohtaisin, viimesyksynä olimme Kusadasissa ja opas ( Finnmatkojen) jo kertoikin ettei kannata mennä ei ollut ainakaan silloin näyttävässä kunnossa...

Kappadokia olisi tosi mielenkiintoinen itse ainakin menisin...

Itse en ole pettynyt Finmatkojen Hotelleihin..

Lentokenttäkuljetus maksetaan erikseen Finmatkoille, suosittelen maksamaan jottei tarvitse ihmetellä missä hotelli ja koska pitäisi poistua ja millä ( maksamme aina tuon kuljetuksen).