Osaatteko käyttää tietsikkahiirtä vasemmalla kädellä?

Avainsanat: vasenkätisen hiiri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 22:47

Oikealla kädellä kyllä hiirtä käytän..vaikka teen paljon vasemmalla kädellä..
Kyllä näköjään onnistuu vasemmallkin kädellä...kun kokeilin..ei mitään vaikeukisia..
Kiitos vinkistä voi vaihdella hiirikättä...kun joskus tuntuu että rasittuu oikea käsi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 12:48

Ei ole ollut tarvetta vaihtaa kättä. Hiiressä kyllä voi asetuksissa vaihtaa vasemman ja oikean painikkeen merkityksen keskenään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 13:15

Eipä ole tullut kokeiltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 13:40

Näin ihan puhtaana vasenkätisenä, ei tuo minultakaan luonnistu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 13:44

Käytän molempia käsiä, ettei tule "hiiri-kättä", eikä tarvitse vaihtaa mitään asetuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 13:49

vähän ontuen, mutta tarvittaessa onnistuu, vähän harjoittelua ja rupeaa sujumaankin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 13:55

kyllä se tarvittaessa onnistuu. ensin on hieman hitaampaa, mutta tunnin jälkeen menee ku vettä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 14:02

pitäis onnistua,kun on herkkä magic mouse,mutta mun oma käsi ei toimi kuin ajatus...pitääs harjoitella,mutta miksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2011 - 14:03

Olen molempikätinen, joten taitaa se onnistua jos kokeilisin. Yleensä teen tarkan työn vasurilla, vaikka oikea onkin se "virallinen" käyttökäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.04.2011 - 14:22

Onnistuuhan tuo. Olen saanut muutaman kerran tosi pahan hiirikäden joiden seurauksena jouduin olemaan pitkään sairaslomalla. Silloin oli aikaa opetella ja yllättävän nopeasti sen oppiikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 15:10

Vasen kätisenä combuajan alussa yritin mutta palasin yleiskäyttäjien näppyläjärjestykseen.
Tekstin kirjoitus taas oikealla oli tapailua! Pysyy tuo okeassa kädessäkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 17:00

Ei tulis mitään koitin äsken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 17:43

Välillä on pakkokin käytää, kun oikea on kipeytynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 18:33

Opettelin muutama vuosi käyttämään hiirtä vasurilla, jotta se saisi rasitusta yhtä paljon kuin oikeakin. Helposti siihen oppi ja on varsinkin töissä kätevää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 18:34

Olen vasenkätinen ja hiirtä käytän oikealla kädellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 19:30

En ole kokeillut,olen oikea kätinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 19:33

Olen molempikätinen, joten ei tuota ongelmia. Koulun ensimmäisellä luokalla loukkasin käteni ja jouduin kirjoittamaan muutaman viikon vasemmalla, kerran kokeilin olisiko taito vielä tallella ja onnistuihan tuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2011 - 21:04

Oppisin varmasti käyttämään jos opettelisin, mutta en katso sitä tarpeelliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:49

Ei ole tarvetta. Hyvä kun osaisin tällä oikeallakin. Opettelen ,opettelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:56

Parast'aikaa on hiiri vasemmassa kädessäni. Osaan käyttää hiirtä molemmissa käsissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 08:31

Oikeakätinen täälläkin, mutta osaan vasemmalla...tosin kauhian hitaasti se käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 11:21

Oikeata kättä käytän, olisihan se hyvä taito, sillä tässäkin hommassa oikea tahtoo enempi kipeytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 03:40

En osaa, olen oikea kätinen.