Oletkos seurannut kotkanpesän tapahtumia livenä?

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...96127.html

www.raptorresource.org/falco...index.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 10:29

En ole tätä seurannut, kiitos vinkistä. Muutamia vuosia sitten tuli paljonkin seurattua kalasääksen pesintää, tuolloin kamera oli jossain päin Turun saaristoa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 04.04.2011 - 09:49

En ole seurannut. Alkukesäisin yritän mökillä seurata yhden lintuperheen selviytymistarinaa, mutta ottavat siivet alleen aina viikolla, jotten varmasti näe mihin lähtevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 10:01

En ole katsonut, mutta kiitos Toffe tuosta linkistä. Nyt voin seurata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 10:11

En ole tavannut pesivää kotkaa ,lentävän kotkan olen kyllä nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 12:02

Silloin tällöin noita vilkaisen. Aikaisempina vuosina tuossa Viron puolella on ollut useampiakin kameroita, jotka kuvaavat eri lintulajien pesimistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 13:04

tämä oli minullekin uusi tuttavuus, kiitti ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 14:53

Kyllä Suomesta (maakotka) ja Kennedy Space Centeristä USAn symboli kotkan touhuja, ei paljon noteeraa vaikka raketit lähtee!
Lisää linkkiä kysymyksesi kotkaan;
www.theblaze.com/stories/liv...iowa-nest/

Lisätty: 04.04.2011 - 21:09

Kotimainen maakotkakamera;
www.panoraama.com/live/maakotka/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 18:58

En ole seurannut, mutta kiitos vinkistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 19:37

Eihän noita varmaan voi muualla kuin netissä seuratakaan. Kiitos vinkistä. Isäntä näki mökillä kerran maakotkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 22:55

Kiva oli katsoa linkkisi..kiitos vaan..Eihän sitä muuten pystyisi seuraamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 11:18

Kiitos linkkivihjeistä, heti pikimmiten riennän seuraamaan lintujen touhua.