Poltatko itse valokuvasi dvd:lle?

Itse taannoin hoksasin, että niinkin voi tehdä. Nykyään poltan aina oman dvd:n niistä.

Avainsanat: valokuvien polttaminen dvd:lle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 04:41

jo vain myös DVD:lle tarvittaessa, mutta säilön yleensä ulkoiselle kiintolevylle tärkeimmät.

Kysyjän kommentti

Kiitos, en ole vielä niin taidokas, että osaisin tuon ulkoisen kovalevyn käytön.
On varmasti parempi tiedon tallentamiseen kuin dvd, johon ei saa jälkeen päin siirrettyä enää mitään, kun sen kerran on sulkenut. Sen kuulemma voi jättää avoimeksi, mutta sitä en tiedä miten se tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2011 - 00:12

Irtokovalevyjä käytän.
Mahtuu paljon ja helpommin tulee katseltuakin. Joitain asioita myös muistitikuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 07:46

Ulkoinen kovalevy on käytössä. Minusta huomattavasti helpompi käyttää. Siihen mahtuu muitakin varmuuskopioita runsain määrin. Tuleehan sitä joskus levykin poltettua, mutta harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 09:03

Joskus tulee poltettua kun menen esim vanhemmilleni kylään ja albumia ei viitsi raahata albumeja mukanani.

Mutta itse kuminkin säilön kuvani Netissä Galleria.fi:ssä josta on kiva jakaa muutaille ystäville kansioita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 09:04

ulkoista kovalevyä minäkin käytän varastona ja varmistuksena
lisäksi minulla on 'nippu' muistitikkuja joita käytän vaihteleviin tarpeisiin

dvd:lle polttelen ainoastaa joitakin jakeluun meneviä juttuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 11:39

Enpä juuri polttele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2011 - 12:31

Enpä tiedä mitä niille tekisin jos kuvia voisin ottaa. Ilman kameraa ei tarvitse tuollaisia miettiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 12:49

En ole poltellut enää aikoihin. Luotan usb-kovalevyihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.04.2011 - 14:27

Harvemmin teen levyjä, helpompi kuitenkin kovalta ne hakea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 15:35

En viitsi hakea seellaisilta, "milljoona kuvaa" löytyy helpommin ulkoiselta kova levyltä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 18:44

Olen koonnut cd-levyjä siten, että yhdessä on esim. yhden etelänreissun, toisessa sukujuhlien ja kolmannessa upeat talviset luontokuvat. Levyt säilytän omassa cd-kansiossaan ja joskus jopa katselen niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 19:44

En ole, vaikka ollut aikomus. Nyt aion ostaa Hulluilta Päiviltä ulkoisen kovalevyn. Sinne saapi talteen kaikenlaista muutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:01

En ole itse, toiset kullanarvoiset tekijä tekevät minulle niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 22:04

Joskus olen polttanut dvd:n, mutta hyvin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 19:09

En ole koskaan polttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 03:38

Muistitikulle laitan valokuvat.