Minkälainen sää on paikkakunnallanne?

Kysytään nyt vaihteeksi illan säätä. Kahden Savon rajamailla on tällähetkellä + 3.4 ja vettä tulee välillä niin että katto kohisee.

Lisätty: 03.04.2011 - 22:56

Missähän mahtaa meidän Papitimme liikkua, kun on noin alkukesän säissä elelemässä?

Avainsanat: illan sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2011 - 22:41

+5,4 asteita..vettä satanut koko päivän,ihan hyvä juttu.Lumet saavat kyytiä sulamiseen..
Kyllä se kevät tuntuu lähestyvän. On valoisaa jo illasta pitkään,että alkaa tuntumaan keväiseltä.

Kysyjän kommentti

Kiitos, kevättä on ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2011 - 22:23

Vettä satelee, noin +4.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 22:24

Kyllähän oli pimeää .kosteaa ja lämmintä 4+Vettäkin sataa.Lumet saa kyytiä. Kylläpä tekee likaiseksi ja sen myötä ihan pimeäksi ulkoilman.Että nyt pitäisi mennä unten maille.Sullekkin hyvät yöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 22:54

18 lämmintä ja pilvistä.
Huomattavasti parempaa on luvassa heti huomenna. Täysi kesä täällä on. Tänään oli taivas täynnä tervapääskyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 07:41

Tuli vettä ja sumuinen ilma oli. Lämmintä jonkin verran. Tätäkin ankeutta riittää jonkin aikaa ja sitten kesälaitumet kutsuu "mullikkaa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 07:46

Eilen todellakin satoi vettä, kuin saavista kaatamalla. Jippii lumet sulaa. Nyt on harmaa, pilvinen aamu ja mittarissa +3°C.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 09:05

Illala tuli oikein mukavasti vettä..
Lammikot asfaltin päällä oikein suuret, viemärit eivät näemmä paikka paikoin vetäneet!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 09:28

Täällä jämsnkoskella on + 3.9 astetta. Näyttää tien päällä loskaa olevan.Kevät tulevi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 09:33

kun tuota kysyit oli pimeetä ja tuhnutti
nyt on harmaan hämärää ja sataa reilusti
kohta varmaan saadaan kuulla kevään ensimmäiset tulvauutiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2011 - 12:34

Pimeää ja märkää oli ja nyt on harmaata ja märkää. Välillä sataa, välillä ei. Oikein "mukavat" ulkoilusäät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 17:22

Tänään ollut pilvistä ja lämpöä +4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 20:53

.vettähän tuota on lirutellut eilen iltapäivän ja sää saanut hanget laskeman puoltapienemmäkis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:53

Vettä satoi koko päivän, mutta se tarkoittaa lumien lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 03:37

Lämmin päivä oli tänään, plus viittä näytti mittari. Aurinkokin porotti.