Oletteko käyttäneet kaksoiskampaa hiusnutturan teossa?. Löysin sellaisen ja nuttura valmistuu sekunneissa.

kaksoiskampa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2011 - 18:59

kokeilin äsken yllytyksestäsi,
ei toimi !

pitäiskö siinä olla hiuksiakin ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2011 - 18:50

Tuo pitää ostaa kyllä itselleni, saattaisi olla kesällä kiva juttu jotta pitkät hiukset saa parhaiten niskasta pois!

Kiitos vinkistä!

Lisätty: 03.04.2011 - 18:51

www.hiuskorut.com/product_de....php?p=277

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 19:08

Excuse me;minen tajua lainkaan,kuinka toi spelaa.Kaksoiskampa,onko siinä kaksi kampaa,jotka on jotenkin kiinni toisissaan kumilenkeillä(kuvan mukaan)ja hiuksia siihen väliin??Ehkä vaatii nähdä elävänä tämä kaksoiskampa,niin leikkaa,ehkä,mulla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 19:37

Lyhyisiin hiuksiini ei todennäköisesti saa minkään valtakunnan nutturaa kaksoiskammallakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 19:52

On niin vähän hiuksia päässä, että yhden käden viisipiikkinen riittää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 20:10

En ole koskaan ennen edes kuullut sellaisesta kuin kaksoiskampa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 22:27

Meinasin ihan kohta kävellä parturille. En tarvitse sutturaa.Ne on kauniita kellä näkeekin.Oikein naisellisia,ihania.Alkaa uimakausi ja mulla on oltava uimisentakia lyhyet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2011 - 22:34

Näihin haituviin ei auta edes viitoskampa. Ikinä en ole nutturaa rakentanut vaikka on ollut pidemmätkin hiukset. Ponnari ylhäällä kuten kuvassanikin, tai alhaalla on menetellyt joka säällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 10:06

Pitkän tukan aikaan kokeilin. Hyvähän se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2011 - 12:37

Ei näistä hiuksista tehdä nutturaa millään kammalla. Turha edes kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 19:59

Annoin kampaajallei vapaat kädet ja lyhyellä tukalla tässä viipotetaan. Ei pysy minkään valtakunnan kammat. Nopsaanhan tuo kasvaa, joten pistetään muistiin tämäkin Niksipirkka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 20:59

MInäkin ´kuulun siihen kaksoiskampa joukoon , jolla ei ole sellaista,
Nuorena oli paljon nutturoita, mutta nyt on lyhyet hiukset.
ei tarvinne kuin pestä ja viisipiikkisellä haroa, niin kampaus on valmis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 23:13

Lyhyet on hiukseni,että en tarvitse kaksoiskampaa. on vaan hyvin muotoon leikattu.
Olen kyllä huomannut,että tyttäreni sujautta pitkät hiukset kaksoiskammalla kätevästi..se on sellainen pieni käsijummpa ylöspäin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 22:01

En ole kokeillut ja tätä nykyä, kun hiukseni ovat lyhyet, niin taitaisi olla mahdotonta kokeillakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 03:36

En ole kokeillut, mutta oli sen verran kätevä että hankin sen ensitilassa.