Kuinka monta tähteä oli hotelilla jossa viimeksi yövyit ? Mikä merkitys on tähdillä kun valitset hotellia ?

käviskö tällainen ?

www.paikkaauringossa.fi/gall...47/36743#1

Avainsanat: hotelli luokitus tähdet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2011 - 18:00

neljähän noita näytti olevan viimeksi käyttämässäni majatalossa (niinkuin aika usein viime aikoina )

valperi.blogspot.com/2011/03...aikka.html

Kyllähän ne tähdet jotain kertovat, mutta ne eivät suinkaan ole se määräävin tekijä kun yöpuuta etsin, tarpeitakin on niin monenlaisia yhden yön petipaikasta muutaman viikon majailuun.

Hinta/laatusuhdetta joutuu miettimään, samoin tarjolla olevien palvelujen tarpeellisuutta, yhteyksiä kohteisiin joissa tarkoitus käydä jne. pitkä ja melkein joka kerta vähän erilainen lista.

Ihan tyytyväisenä olen joskus yöpynyt täysin tähdettömissäkin paikoissa … taivaaltahan niitä löytyy jos rupeaa yks kaks tähtiä kaipaamaan ….

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2011 - 17:45

Enpäs pahemmin kiinnitä tähtiin huomiota paitsi taivaalla.Harrastan melkein hostalin tyylisiä,siistejä ja vaatimattomia,mutta hyvillä paikoilla olevia majapaikkoja.Vaatimaton luonteeltani kun olen ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 18:05

Viimeksi tähtimäärä oli 3, yleensä majoitusvalinta on pieni, siisti hotelli/hostel, ilman suurta tähtimäärää, koska niissä enemmän paikallisuuden tuntua ja palvelu persoonallisempaa. Siis enemmän kuin tähdet niin merkitsee kokonaisuus, sijainti ym. tällaiset seikat. En lähde matkalle majoituksen hienoja seiniä katselemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 18:38

Kolmehan noita oli vaatimatomasti, mutta minusta on kotoisempaa kun palvelu on yksinkertaisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 19:01

Tuo ei ole mun juttu...
itse en Hotellin tähdistä välitä kunhan on kaikki mitä vaadin, lähellä keskustaa, parveke, uima allas , jääkaappi ym pikku juttuja..
Koska kumminkin vietän hyvin vain nuo yöt Hotellissa olen liikkuvaa sorttia, joten ei minua paljoa Hotellissa näy.. kuin nukkumassa ja ostosten tuomista varten.. jos välillä Hotelliin poikkean päivällä...
joskus saatan viettää muutaman tunnin allasaamupäivän...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 19:49

Yleisesti valmismatkojen järjestäjät arvioivat tähtensä yläkanttiin ainakin yhden verran. Travellinkin sivuilla tähditys on osunut usein oikein.
Viimeksi tähtiä 3, mutta minun mielestäni 2.
Tähtiä ratkaisevampi minusta on sijainti, jääkaappi ja keittolevy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 20:14

Tähtiä katselen korkeintaan sieltä hotellihuoneen ikkunasta eli ei tähdillä väliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 20:19

Yleensä on 4 tähteä hotelleissa joissa yövymme, ovat yleensä paremmin varustellut ja rauhallisempia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2011 - 22:33

Olin tuliterässä hotellissa viime matkallani. Sillä ei ole mitään merkitystä, pääasia että perusasiat ovat kunnossa. Yleensä lähden lomaani viettämään muualla kuin hotellihuoneessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 07:57

No se neljä tähteä on minimi vaatimus. Lomaani kuuluu myöskin tasokas asuminen ja buffet-aamiainen sillä sämpylä voilla ja hillolla ei riitä minulle. Viimeksi oli 4 tähteä Dubaissa, mutta meidän olosuhteissa se paikka olisi 5 tähden hotelli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 09:33

Oulun Edenissä viimeksi kesällä olisko se neljän tähden hotelli muistaakseni. Aika harvoin tulee hotelleissa öitä vietettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2011 - 12:42

Viimeksi olen yöpynyt Hesassa Marskissa. Ei ole tähdistä tietoa, mutta kaikki pelasi hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 13:48

Saatan vilkaista tähtiä, mutta eipä niillä ole paljon merkitystä, vaan sillä mitä hotellista kerrotaan ja mitä on arvosteltu ja mitä siellä on tarjottavana, en tarkoita ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 04.04.2011 - 14:29

Olimme Helsingin Hesperiassa viimeksi pari viikkoa sitten yötä. Ei ne tähdet vaan se edullinen hinta, sain nimittäin sellaisen tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 16:01

Empä tiedä paljonko oli tähtiä viimeyön uivassa hotellissa Itämerellä, mutta hyvin nukutti.
On tullut nukuttua "Pohjolan Liikenteen hallissakin" jossa on katto korkealla ja täynnä tähtiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 20:04

Viimeksi ei ollut yhtään tähteä, nimittäin vuokrasimme huvilan San Agustinista. Mielelläni yövyn siistissä hotellissa, josta on hyvät kulkuyhteydet, ei siis tarvitse olla keskustassa. Seuraavat lomat vietän 3:n ja ja 4:n tähden hotelleissa, molemmat keskustassa. Hinta/laatusuhde ratkaisee paljon. Nuo tähdetkään eivät muuten aina kerro kaikkea.

Tuon kuvassa olevan hotellin näin joskus vuosia sitten matkailumessuilla. Mieluummin ehkä majoittuisin vähän perinteisempään lukaaliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 23:21

En kiinitä pahemmin tähtiin huomiota. sehän on vain nukkumapaikka,ja minne päivällä voi viedä ostoksia..
Tarpeeliset palvelut ja hyvä sijainti lähellä keskustaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 21:59

Yleensä yövymme keskitason hotelleissa, joten 3 tähteä riittää aivan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 09:21

3 tähteä on.... on saanut toissa vuonna erikoismaininnan hyvin hoidetusta hotellista ko. kaupungissa. Eli ympäristömerkki. Ei ole kyse valmismatkahotellista suinkaan vaan hyvästä eurooppalaisesta kaupunkihotellista (jonne menossa taas reilun viikon kuluttua).
Arvostamme siistiä hotellia, keskeisellä paikalla, mielellään muu kuin ketjun hotelli eli persoonallisempi on ihanne. Ko. hotelli on irlantilaisomisteinen, ei ole Irlannissa kuitenkaan, ystävällinen henkilökunta, ei koskaan ole ollut mitään moittimista (vaikka vähän nirso olenkin).
Tähtiähän hotellille tulee mm. siitä onko siinä ravintolaa, onko baaria, kuntosalia jne. Emme tarvitse noita kaikkia mutta aamiainen täytyy sisältyä kaupunkimatkoilla hotellin hintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2011 - 03:34

Muistaakseni kolme oli viimeksi. Yövyn yleensä kolmen ja neljän tähden hotelleissa.