Mistä vuodenajasta luopuisit mukisematta?

Miksi juuri siitä?

Avainsanat: vuodenajat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2011 - 10:37

Keväästä pidän eniten. Siinä on sitä kesän odotusta ja tieto lämpimistä ilmoista. Kesällä tosin on joskus minulle liian lämmintä, mutta ei haittaa jos varjopaikka löytyy. Syksy on taas tervetullut viileine ilmoineen ja sateineen, pidän siitäkin. Mutta kun sade muuttuu rännäksi ja ilmat kylmenevät lisää.. se saa inhoni heräämään. Pimeääkin on niin ettei näe ajatuksiaan. Lisäksi lämmityskustannukset lisäänttyvät. Joten talven antaisin pois tai ainakin lyhentäisin sitä huomattavasti.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille.Olen Matulan kanssa samoilla linjoilla....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2011 - 14:04

ja minä kun en mukisematta luovu mistään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 14:18

minäkin pitäisin kaikki,mutta muljaisin niiden kestoja uusiksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 14:24

En minä mistään vuodenajasta luopuisi, mutta noista "rospuuttokausista" en ole innostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 14:28

Talvi on ikävin minulle, kun on pukeutuminen vaikeaa. Enhän nyt kesälläkään kulje perhosena,
mutta on väljemmin puettavia vaatteita. Tämä on terveys-ja mukavuusolokysymys minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 14:51

En vaihtaisi aikaa mitään...
Kevät hienoa kun kaikki alkaa talven jälkeen kukoistamaan, lintujen laulut ym...
Kesä on taas ihana kun kukat kukivat täydeltä laidalta ja kesän satoa saamme noukkia metsästä...
Syys on taas Ruskan aikaa josta en ikinä luopuisi...
Talvi taas on lumen ja Joulun aikaa.. ja uudet puuhat ulkoiluun...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 16:12

Ja minähän luopuisin tästä talvesta. ihan takuuvarmasti. Talvessa ei ole mitään hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 16:29

Mitään en antaisi näistä pois, joka vuodenajalla on oma viehätyksensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 16:41

Talvi on tosi henkisesti raskasta aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 17:03

Kaiikki pitäisin. Mistään en luopuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 17:57

Minä luopuisin talvesta. On liukasta, paljon lumitöitä, pakkasella ei voi hengittää, aina pitää tunkea kaikenmaailman kerrokset vaatteita, että pääsisi edes lähikaupunkiin.
Jos olisin yksin, asuisin taatusti talvet Espanjassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 19:47

Yhdyn enemmistön kantaan,en luovu mistään vuodenajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 20:15

Talvesta luopuisin ilomielin. En pidä kylmästä eikä lumellakaan ole niin väliä, vaikka sitä ei metritolkulla sataisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 20:15

Minä talvesta luopuisin mielelläni ja 2 kesää vuodessa voisin viettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2011 - 21:07

Talvesta en tykkää yhtään, joten ilomielin luopuisin siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 22:01

Kyllä se olisi talvi ,mutta mukisemaata sitä en tekisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2011 - 22:29

Märästä ja loskaisesta syksystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 00:17

Talvesta tuli luovuttua, eikä yhtään harmita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 09:36

Syksy on minulle raskasta aikaa siksi luopuisin siitä. Mutta tämä talvi kauheaa kun lunta hirveesti. Talvella taas kovat pakkaset kurjia. Muuten talvi menettelee minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 11:19

kaksi edellistä talvea on ollu tuskaa.............
mutta onko hyvää oloa ilman tuskaa..........
eikö tuska ole hyvä mittari siihen että on elossa vielä.................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 20:09

En mistään, mutta talven pituudesta voidaan keskustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:51

Ehdottomasti saisi talvi lähteä vex. En pidä kylmästä, enkä harrasta tarviurheilua, joten ei haittaa, vaikka talvea ei enää ois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 23:27

Kyllä jos jostakin olisi pakko luopua,olisi talvi..Nyt on tulossa ihanin vuodenaika kevät...ihanaa nähdä miten luonto alkaa heräämään..pitkän talven jälkeen..