Kansalaistoimintaa ja aktiivista,jos ei passaa pirtaan niin vaihtoonVantaalla,suoraa toimintaa?

omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...aululla.1/

Avainsanat: vaihtoon

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2011 - 11:49

Minäkin itse olisin 7 vanhana vaihtanut upouuden veljeni kissanpentuun, tein jo yhden Mummon kanssa kaupatkin.. ( olin todella vakavissani)
On se kumma kun mun vanhemmat eivät vaihtoa hyväksyneet, olin silloin todella kummissani, kuinka söpöjä oli nuo Mummon kissanpennut..
Jäivät multa silloin saamatta ja veljen joutusin pitämään...
Mutta jos nyt oikeen aattelen sitä kissaa mulla ei enää olisi mutta veli on edelleen, joten ei tuo vaihto olis kumminkaan kannattaut nykyisyyttä ajatellen...

Kyllä tuokin kirjoittaja huomaa vielä vuosikymmenien päästä, kuten minäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2011 - 12:10

Nuo on noita naisten juttuja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 12:20

Joita miehetkin lukevat mielellään eiks, niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 14:03

Tuo vanha matkakumppani on tullut niin laiskaksi kantamaan matkalaukkuja että pitäis varmaan yrittä vaihtaa se kameliin ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 14:16

Pojat on poikia ja tytöt on lapsia. Niinhän se näköjään menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2011 - 22:28

Joku pikkuinen siskolikka vain oli hermostunut pikkuveikkaansa, lasten kujeita. Aikuiset reakoivat liian jyrkästi noinkin humoristiseen vaihtoilmoitukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 19:38

Kyllä varmaan minunkin isoveljeni olisi aikoinaan minut vaihtanut vaikka mihin, kun olin kuulemma varsinainen kiusankappale toisinaan.