Mikä on Turkin hintataso elektroniikassa. Kannattaako sieltä ostaa. esim. Järjestelmäkameraa. Taso ja tietysti laatu?

Myydäänkö siellä mitä merkkejä. Nicom tai Canon tai jotakin muita.

Avainsanat: turkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 22:38

Ainakin Istanbulissa on saatavilla kaikkia johtavia merkkejä elektroniikkateollisuuden alalta,
tietysti noilla leveysasteilla pitää aina olla tarkkana ettei tule ostettua feikki kopioita

Turkissahan hinnasta voi aina keskustella, kuinka edullisesti tavaran loppujen lopuksi saa riippuu monesta tekijästä joista vähäisin ei suinkaan ole se miten innostunut kaupantekoon itse olet

itse en kyllä nähnyt vaivan arvoiseksi (takuu yms. asiat) ostaa mitään elektroniikatuotteita

ps. hyvin yleisesti käytössä oleva 'sumutus' taktiikka on se että kauppaa hierottaessa puhutaan koko ajan €-hinnoista ja sitten kun maksat kortilla niin hinta tietysti tulee paikallisessa valuutassa ja se kurssi on todennäköisesti sinulle aika epäedullinen ... eli maksa käteisellä ja sillä valuutalla jolla lopullisen hinnankin olet tinkinyt ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 23:38

Piraatti kameroiden luvattu maa. Ostan ennen suomesta ja maksan hieman enemmän. Ei ole tullut pettymyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 10:24

Ja tuskin löytyy Suomenkielisiä ohjeita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 16:46

Minulle kävi sillä tavalla, että heidän pattereiden kokoa ei löytynyt Suomesta, mutta siitä on aikaa. Laite jäi sitten käyttämättä, harmi, koska kysymys oli lapsen laitteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 20:21

Hintatasosta en tiedä mutta ole nyt ainakin tarkkana, että takuu toimii myös Suomessa saakka, jos sieltä ostelet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 22:51

Sinuna ostaisin Suomesta.
Katso vaikka täältä; www.mbnet.fi/hintaseuranta/t...aspx/27597
Turkista voit saada mallin, jota ei ole olemassakaan, ts, feikin.
En mainosta, mutta soittamalla vaikka Rajala Pro Shopiin tai vaikkapa Keskisen kyläkauppaan, jos se sattuu olemaan lähellä, niin saat asiantuntevia neuvoja ja ne suomenkieliset ohjekirjat, jotka nykyvehkeissä ole ihan ohuet. Vieraalla kielellä voi jäädä moni ominaisuus kokonaan käyttämättä.

Kameroiden hinnat ovat pudonneet niin paljon, että sen kannattaa ostaa kotimaasta. Säästyy lomapäivä tai pari, kun ei tarvitse väitellä oikeasta hinnasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 23:41

En kyllä itse ostaisi Turkista kameraa..Nykyään on niin hyviä kamera-tarjouksia,että kannattaa kotimaasta ostaa..On varma takuu ainakin..niin ei tule pettymyksiä.