Oletko puolueuskollinen eli äänestätkö joka kerran eduskuntavaaleissa saman puolueen ehdokasta?

Avainsanat: ek-vaalit 2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2011 - 00:20

Olen uskollinen vain omille periaatteilleni. Äänestän sitä, joka on eniten samaa mieltä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 22:41

olen henkilöuskollinen,
olen äänestänyt lähes joka kerta yhtä ja samaa henkilöä

(valtiollisissa ja kunallisvaaleissa eri henkilöt)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 22:48

En ole sellainen uskallan antaa ääneni jollekkin toiselle jos ei miellytä. Että koittaa hoitaa hommat huolella. Jos jatkossa meinaa äänistäni nauttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 23:26

Minulta puuttuu tässäkin asiassa tuuliviirin ominaisuudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 23:51

Valintani ovat olleet aika lailla vakiot elämäni varrella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 09:24

Kyllä se on sama puolue vaaleista toiseen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 09:53

Tähän asti olen ollut puolue ja henkilö uskollinen,nyt en ole varma äänestänkö häntä enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 10:28

Vaihdoin puoleuetta tyystin...
Ja haluan sellaisen joka siellä ei ole vieä istunut, uutta verta kehiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 12:39

Tuutikki 100 laittaa meitit nyt koville näissä vaaliasioissa sunnuntaiaamuna.
Minäkin vaihdan takin väriä, jospa se virkistäisi vanhaa sieluani. en kuitenkaan KD.tä
Mehän olemme kristitty kansa kokolailla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 13:31

Pari kertaa olen ollut loikkari...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 16:28

Ainoastaan kerran olen vaihtanut puoluetta ja siinä pysynyt sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2011 - 21:52

Uskollinenhan minä olen - yhdelle kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:45

Olen puolueuskollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 15:01

Kyllä niin menee, olen ko. puolueen jäsen enkä sivulle vilkuile. Kerran kauan sitten erehdyin äänestämään pressanvaaleissa muka henkilön mukaan ja oli väärä puolue... siitä olen saanut kuulla sen jälkeen eli en aio erehtyä enää!
Yritin puolustella vetoamalla mm. otsakiharan tenhoon mutta ei ollut hyväksyttävä peruste!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 04:03

En ole, viis puolueesta. Kunhan seisoo sanojensa takana.