Oletko tavannut henkilökohtaisesti henkilön, jota aiot äänestää tulevissa eduskuntavaaleissa?

Avainsanat: ek-vaalit 2011

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 22:44

olen tavannut ja tosi monesti ..

vuosien saatossa ollaan käyty kimpassa saunassa, kaljalla, vonkaamassa jne.
tuli siinä kaiken lystin sivussa käytyä samoja koulujakin koko joukko

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 23:25

Tuttu on jo monien vuosien takaa. Tavattu on monta kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 00:29

En ole, sillä en ole vielä päättänyt ketä äänestän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 10:05

En ole,enkö aiokaan mennä toreille tai turuille tapaamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 10:27

On todella ollut ystäväni jo vuosia, auttanut minua muutamassa kiperässä tilanteessa, muilta ei apua saanut, ja hän pisti rattaat pyörimään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 11:17

Hyvänpäivän tuttu. Tietää minut ja minä hänet. Emme kuitenkaan mitään sydönystäviä ole, mutta luotan häneen ja tapaansa hoitaa asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 11:34

Tämä ketä olen äänestänyt aiemmin on tuttu työni kautta ,mutta toinen ketä olen ajatellut vaihtoehtoisesti on kansakoulukaverini,istuttiin vierekkäin ja hän muistaa minut hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 12:46

En ole käynyt kujilla enkä toreilla. Vaikka kättä päälle lupaisin ääneni hönelle antaa, tuskin hän
sinä suurena valtiopäiväajaispäivänä muistaisi sitä kädenpuristusta.
Niin se hukkuisi kuin kärpäsen paska Itämereen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 13:27

En tiedä kun en oel päättänyt ketä äänestän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 16:29

Olen tavannut, mutta en tunne ihan henkilökohtaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2011 - 21:51

Sehän on vaalisalaisuus. En sitä voi kertoa että siihen ja siihen minä törmäsin A-marketin kassalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 22:34

Ei ole tullut kojuilla käytyä. Makkaraakin ne tarjoovat sinapilla köyhälle mutta silti en ole telttaan mennyt.En ole tavannut enkä tiedä tapaankokaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:44

En ole tavannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 15:03

Olen tavannut, olen mukana tiimissään... saunassa ei olla käyty..... on mieshenkilö! Enkä pidä saunastakaan...!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 04:02

En ole tavannut, enkä taida lähtä katsomaankaan. Tiedän kyllä kenelle ääneni annan.