IS VAALIKONE OLETKOS KOKEILLUT ?

Ihan hauska kokeilla!

www.vaalikone.iltasanomat.fi/

Lisätty: 03.04.2011 - 11:39

Ylen vaalikone ei ollut mun juttu, tuli mitä kummallisempia nimiä!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 20:35

kokeilinpa ihan ajankulukseni (vaikka taisin jossain aikasemmassa väittää etten viitsi edes kokeilla)

tulos oli mielenkiintoinen siinä mielessä että

kymmenen sopivimman joukkoon tuli ehdokkaita viidestä eri puolueesta (jaetulla ykkössijalla oli ehdokkaana oleva kaverini, ei kuitenkaan se jota aion äänestää)

kymmenestä epäsopivimmasta en tuntenut edes nimeltä kuin pari ...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 21:14

Kokeilin oman maakuntalehteni vaalikonetta ja parhaaksi ehdokkaaksi tuli naisihminen, josta en ollut ikinä kuullutkaan. Taitaa olla parempi luottaa vaan ihan omaan harkintaan tässä(kin) asiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 21:20

Isoilla kirjaimilla kysely on "huutamista"?!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 23:07

Olipa hyvä taisi selvitä minulle jota äänestä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 23:21

YLE:n vaalikonetta kokeilin. Tulos meni nappiin. Se riittää minulle. IS = Ihan Sekunda. Lööppilehti, EVVK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 23:44

Ylen konetta myöskin olen kokeillut, meni vähän sinnepäin, mutta ei osunut ihan siihen mitä olen äänestämässä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 00:47

Olen käynyt testaamassa aika monta vaalikonetta ja todennut, että miten kysymykset asetellaan, saadaan halutun kaltainen lopputulos. En todellakaan luota vaalikoneisiin. Ainakin tässä kysymykset olivat vähän turhan yksioikoisia. Muistaakseni YLEllä oli aika hyvä ja antoi lopputuloksenkin siihen suuntaan mihin olin ajatellutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 12:57

Kokeilin jotakin netissä. mutta en jaksanut loppun asti veivata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2011 - 21:50

Ei ole tarvetta. Antaa kuulemma ihan mitä sattuu vastaukseksi. Milloin suositellaan mitäkin puoluetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:42

Olen kokeillut, mutta edelleen on ehdokas hakusessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2011 - 19:22

Kyllä kokeilin ihan ajan kuluksi...mutta ei tullut mieleistä ehdokasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2011 - 10:27

Ylen vaalikonetta ihan huvin vuoksi kokeilin, ensimmäiseksi vaihtoehdoksi tuli ehdokas jota myös äänestän. Toki valitsin puolueen myös... ja ehdokkaan valinnan avuksi en konetta kyllä tarvitse.