E10 BENSAN ONGELMAT TÄSSÄ UUSI ?

www.iltasanomat.fi/autot/E10...f-promoimg

aikas paha vai?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 16:07

E-10:ppiä käytän,edelleen olemme sovinnossa.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 13:03

Ei meillä ole noin heikoissa kantimissa yhteiselo, mutta yhteinen päätös on että 98 okt tankkiin laitetaan vaikka on aika tuore tila-auto, ja vähän nykyään ajellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 13:04

enpä ole ennen kuullut bensan laadun aiheuttavan eroja,
oiskohan ollut jotain muitakin syitä ....

- kun on syyllinen yhteen pahaan , niin helposti on syyllinen kaikkeen murheeseen, näinhän se yksinkertainen ajatusmalli useasti kulkee -

Koskahan huomataan että E10 :n käyttö lisää koulukiusaamista, seksuaalista häirintää ja rasistista pakolaisvihamielisyyttä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 13:07

On tainnut muhia eropeikko jo ennestään, tästä vain tullut "hyvä syy"..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 13:30

Eilen oli puolitankillista E5% tankissa ja sitten täytin sen E10% llä mitä siitä tuli? Saa nähdä tullooko ero. Muuten löytyi puhdas ajokki harjakoneessa samalla!

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 02.04.2011 - 14:02

Huonosti menee suhteessa jos ei tällaisita asioista päästä yhteisymmärrykseen. Liekö ollut vain lopullinen niitti ja eron todelliset syyt muhivat jossain paljon syvemmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 15:16

Menköön syteen tai saveen, mutta tunti sitten tankkasin sitä 98 elikä E10 käyttö loppui ja uskoisin nykimisenkin nyt loppuneen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 17:40

Kyllä sitä kaikkea voi sattua onneksi käytän itse viälä 98

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 21:51

Täytyypä olla tarkkana huoltoasemalla ainakin silloin, kun tankkaan mieheni autoa. Hänellä nimittäin dieselauto ja siihen kun E10 lorottaa, voi olla pian perheneuvottelun paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 23:12

Ei ollut täyden kympin tyttönen. Rotat lähtee uppoavasta laivasta. Niinhän se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 16:48

E10:ä käytän, ei ongelmia... vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2011 - 21:43

Menopelini janoaa dieseliä - ei siis kosketa tuo minun biiliäni.