Onko teille tuttu Jäämaailma Icium?

Napsulainen irene Levin "miljoonista" kuvista heräsi mielenkiinto asiaan?

www.icium.fi/fi/faktoja-iciu...maailmasta

Avainsanat: jäämaailma icium

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 13:08

Irenen ansiokkaiden kuvien myötä tämä paikka tuli tietoisuuteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 10:53

Ei ollut ennen Irenen kuvia tuttu paikka mutta kuvien mukaa käymisen arvoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 11:14

Tästä näytettiin televisiossa tässä eräänä päivänä, todella katsomisen arvoinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 11:55

En ole käynyt Levillä, eikä ole lähiaikojen suunnitelmissakaan, joten nämä hienoudet ehtivät sulaa minun silmistäni ennen kuin sinne ennätän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 15:26

Valitettavasti Jäämaailma Icium on minulle yhtä tuntematon kuin muutkin Suomen lumesta ja jäästä rakennetut turistikohteet. Erilaisista vuorotöistämme johtuen emme ole ikupikku ikinä onistuneet pitämään rakkaan ukkokultani kanssa talvilomiamme yhtäaikaa ja koska yksin, ilman elämänkumppania, ei kumpaakaan ole niihin kiinnostanut mennä nuo lumi- ja jäämaailmat on jääneet näkemättä. Tämä on valitettavan ikävä juttu, sillä erilaisista näkemistämme kuvista päätellen ne ovat itse kukin mahtavia nähtävyyksiä ja käymisen arvoisia kohteita. Toivottavasti joskus tulevaisuudessa meille tarjoutuu tilaisuus vierailla yhdessä edes jossain niissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 16:07

Siellähän ne "Tupolevin" veljekset pisti jäitä hattuun. Mitähän sitten jäljelle JÄÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 16:16

Ei ole tuttu,mutta Kemin lumilinnassa tuli käytyä hiljakkoin ja upeaa oli.
Varmaan Icium on vielä suureellisempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 17:45

Irenen kuvien myötä palelin siellä ja ihastelin. Kiitos monista kuvista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 01:55

En ole käynyt, mutta on kuvista tuttu, kuten www.riemurasia.net/jylppy/me...7&c=10
Jääveistos - iso

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 21:53

En ole käynyt, joten ei ole tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 03:58

Tuttu juttu. On tullut vierailtua.