Kuinka keventää kaasujalkaa?

Tässä Erkki Vanhasen vinkki vuosien takaa. www.youtube.com/watch?v=NCiyxU5XetI

Avainsanat: ruutulippu ralli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 05:39

Heh, heh...pitäisköhän aamulla liimata kuva auton kojelautaan...ei todellakaan olisi tänään kiirettä, kun ei muutenkaan huvita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 08:08

Kevyemmät lenkkarit jalkaan, aikaa riittävästi ja se pahin nopeuden tähden olet ollut kolarissa.
Onhan se ikävä jos treffipaikassa odottaja odottaa Sinua turhaan, olitpa sitten odottajana
juuri rakastunut tai menossa vammaispalvelukyydillä harrastuksiin tai ostoksille.

Lähteet:
aamuinen henkinen väläys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 11:06

Eipä ole kiirettä mihinkään...
Ja pitää aina lähteä ajoissa...
tässä kaksi aihetta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 12:33

kroonisille kaahaajille tarttis kiilata palikka pedaalin alle - ei mee vaikka kuinka seisois päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 15:24

Ei se kaasujalasta auta, kun ajelen 5000 km vuodessa. Maltillista meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 15:38

Krooniselle kaahaajalle paras keino kaasujalan kevennykseen ja ajovauhdin hiljenykseen on seuraava::ota autonavaimet ja sido niihin mahdollisimman painava punnus. Sidottuasi punnuksen avaimiin varmista että se pysyy avaimissa kiinni tilanteessa kuin tilanteessa. Sitten mene järven rannalle, nouse rannalla olevaan veneeseen ja souda sillä järven syvinpään kohtaan. Sinne päästyäsi pudota punnus avaimineen järveen. Talvella vaella tuon syvimmän kohdan luo keinolla millä hyvänsä ja kairaa mukaasi ottamalla kairalla avanto jäähän pudotaen punus avaimineen siitä järveen. Toista sama myös vara-avainten kanssa ja pyydä tämän jälkeen jotakuta myymään autosi ja ryhdy kaiken aherruksen jälkeen autoilijasta jalkamieheksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2011 - 22:17

Jeps, hyvä vinkki. Ei taida kuitenkaan näillä nuorilla vielä päteä - heillä on kiire nuorikkonsa tai tyttöystävänsä luo. Ja toisilla sitten jonkin muun syyn takia.
Penkki tarpeeksi kauas jolloin jalka ei ylety painamaan kunnolla sitä kaasua - hiljenee vauhti kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 21:35

Oma kaasujalkani keveni sillä, kun sain reilun vuoden sisään yhdet isommat ylinopeussakot ja parit pienemmät ja kortin lähtö oli lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2011 - 03:56

Totta, minulla on kyllä aina kiire, mutta ehkä pitäisi hieman löysätä.