lihaksiin lisää voimaa mutta mahollisimman vähän kokoa lisää?

Miten saan lisää voimaa käsiin ilman että niiden koko kasvaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2011 - 12:35

pelkästää järkevää treeniä eikä yhtään niitä mömmöjä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2011 - 08:19

Kuules Harri kun mummokaan ei halua lihaksia kasvattaa, vaan voimaa niihin. Juon päivittäin proteiinijauhetta n. 1/2 desiä. Se vahvitaa lihasvoimaa ja on hyvä kuulemma vanhemmillekin
ihmiselle, että saa tarpeeksi proteeiiniä. Sydämellekin tekee hyvää.
On mansikkaa, suklaata ja maustamatonta.
Ei ole käteni kasvaneet, sopisin vielä pienikätisyydeni takia vaikka kätilöksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 08:34

Mulla on lähtenyt omasta tarpeesta, itse keksiä voimaharjoitukset.Omalla painolla ja pikkusilla painoilla toistoja säännölliseti.Haeppe kirjastosta miehlle tarkoitettu , lihaksia vahvistavia kirjanen.
Siitä opit mitä kannattaa tehdä ja mikä tuntuu hyvälle . Kuvitettu sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 11:11

keskustelu.suomi24.fi/node/8267451

tässä hyvä keskustelut + neuvot!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 11:25

Vaatii voimaharjoittelua. Hyvä lämmittely pienillä painoilla. Sitten mahdollisimman isoilla painoilla lyhyitä sarjoja max. 4 kertaa 3 toistoa 90 prosenttisesti (90 % tarkoittaa sitä, että jos pystyt nostamaan penkiltä esim. 100 kg, niin nyt nostatkin 90 kg). Tätä treenaamista 4-6 vkoa, jonka jälkeen perus-kestävyystreeniä 4-6 vkoa ja sitten paluu edelliseen. Harjoittelun lisäksi jokin aerodynaaminen liikunta lisäksi esim. lenkkeily, pyöräily, uinti. Ruoka: monipuolinen proteiinipitoinen ruoka esim. maito, piimä, kana, kala, raejuusto, rahka, kananmuna, vihanneksia ja hedelmiä ei saa unohtaa. Ehdoton EI proteiinijauheille, ainoastaan magnesiumia lisänä. Nämä ohjeet mieheltäni, joka on harrastanut voimailulajeja 35 vuotta ilman isoja lihaksia. Timmi ikäisekseen.

Lisätty: 02.04.2011 - 11:29

Harjoittelua isoilla painoilla max 3 kertaa viikossa, perustreeniä max 4. Isoila painoilla treenatessa + aeordynaaminen pidä 2 välipäivää/vko. Perustreenissä riittää 1.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 15:14

Harri on aivan hakoteillä. Piimää, piimää ja piimää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2011 - 22:06

Ruumiillista työtä käsillä. Vaikka omalle tai naapurin mummolle puita hakkaamaan ja muita pihatöitä tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2011 - 20:28

Pienillä painoilla ja paljon toistoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2011 - 23:54

Käytät todella pieniä painoja,ja paljon toistoja..ihan niinkuin Tuuikki 100 jo mainitsi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 21:51

Punttisalille treenaamaan.