Arvokas vanha konjakkipullo löytyi yllättävästä paikasta. Mistä?

Lisätty: 02.04.2011 - 05:34

Se löytyi Jyväskylässä remontin yhteydessä. Hukkasin nyt sen uutisen ja linkin...

Avainsanat: piilo pullo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 20:54

kiitti hyvästä perjantaivinkistä

täytyypä repiä nuo kattopäreet auki, jos vaikka ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 20:11

Löysitkö sen tehdessäsi maalausremonttia?

No, toisestakin paikasta löytyi yli 100 vuotta vanha konkkupullo. Jyväskylän kaupungintalon valtuustosalin kattoa kunnostettaessa tehtiin tämä yllättävä löytö.

Lähteet:
yle.fi/alueet/teksti/keski-s...82459.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 20:21

No sepä yllätys. Rakentaja tai maalari on ollut pikku tuiskeessa ja kätkenyt pullon sinne, eikä sitten ole
ehkä muistanut kätköpaikkaansa.
Näinhän se nykyaikanakin. Pulloa haetaan kissojen ja koirien kanssa ja löytyy yllättävästä
paikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2011 - 21:21

On tainnut talon isäntä pistää jemmapullon hyvään talteen. Ainakin siinä konjamiinissa on vuosikertaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 22:04

Vaate komerosta .Veikkaisin tai kaapin takaa,Onhan niitä löytynyt puretuista vanhoista taloistakin.vintiltä puruista. Sinne ne viinakauppiaat ennen muinoin piilotti pullonsa. Purkaajat löysi kadonnet potit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 00:06

Veneen keulapiikistä,arvaus?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 10:16

Erkoinen löytö,kuka lienee kätkijä,selviääkö ikinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 11:20

No varmaan on ihan unohtunut, taisipa omistaa raittiin vaimon jotta piilotella piti, ja hänen harmikseen unohtui...
Noin saattaa jollekin käydä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 15:11

Maistuis varmaan mullekin. Meukowia maistelen parhaillaan. Olo on kuin mustalla pantterilla. Mihinkäs sitä nyt hyökätään? No napsun pariin tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2011 - 21:31

Oisko peräti kaupunginjohtajalla ollut hyvä piilo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2011 - 21:50

Se on sitten useamman vuoden vuosikerta konjakkia.