Nyt on taas aika mennä halpaan. Oletko jo aprillannut ketään vai tullut itse aprillatuksi?

Muistatko, milloin Turun linnan itäsiipi purettiin, jotta saatiin tarpeeksi parkkipaikkoja?
Milloin spagetinviljelijät saivat erityisen hyvän sadon?
Olitko peräti itse paikalla, kun KEKKOSELLE etsittiin seuraajaa ravintola Hällävälistä?

Avainsanat: aprillipäivä (kategoria voisi olla vaikka huvi)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 14:34

No joo. Itse en mennyt lankaan tänään, mutta kaikki ne napsulaiset tuli aprillattua jotka uskoivat aamuisen juttuni joutsenpariskunnasta meidän pihalla......aprillia....

Kysyjän kommentti

Taisin kyllä vastauksessani heittää Sinulle, että on on aprilliä.Kiikos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.04.2011 - 13:17

Nyt täällä juksattiin lehdessä että Koivun poikien rakennuttamaan kerrostaloon tulee myös museo Saku Koivulle, on myös näytillä ensimmäinen kiekko jota Saku löi NHL:SSÄ, ja olevinaan on koko se kerrostalo katsojille vapaa ja nämä vuokralaiset saavat vähän hinnan alennusta vuokriinsa kun katsojat saavat käydä myös heidän asunnoissaan ja valtiolta hakevat rahaa tähän museo toimintaan, heh heh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 13:31

En ole aprillannut eikä minua ole aprillattu!
Vielä on kyllä päivää jäljellä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:18

Ei, olen aikuinen. Joissain lehdissä saattaa olla valheellisia tietoja tänään mutta ne nyt huomaa aika pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 14:22

Ei kukaan vielä, mutta onhan tässä päivää jäljellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 16:18

Ei ole tullut mieleenikään moinen leikinlasku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.04.2011 - 20:26

Ei kiinnosta aprillata eikä ole minuakaan kukaan aprillannut. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.04.2011 - 21:02

Ei ole kukaan jujuttanut, itse kyllä sanoin pomolleni että sanoudun irti hommistani, mutta ei tuo uskonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.04.2011 - 22:12

Ei ole kukaan aprillannut. Kyllä lehdessä oli oikein hyvin näkysällä aprillipila. Mutta huomasin välittömästi.